zondag 9 maart 2014

Boswandeling & ouftit of the day

Afgelopen donderdag was het hier in Haarlem best lekker weer. Ondanks dat de zon niet scheen kon ik gewoon over straat zonder jas. Vroeg uit zijn op dit soort dagen is dan heel fijn. Een vriendin van mij, genaamd Naomi, en ik besloten om naar het strand te gaan fietsen. Eenmaal op de fiets gestapt veranderde het plan en zijn we het bos/duinen ingegaan.

Bij de Elswout in Overveen staat dit hele
schattige bruggetje!

We hebben de fietsen neergezet en zijn gaan lopen. En het was een redelijk lange tocht. We hebben bijna 3,5 uur gelopen en het was niet eens zo erg! Meer buiten zijn is nog steeds een goed voornemen.
We begonnen wat foto's te maken wat resulteerde in heel veel foto's. De omgeving werd op de foto gezet maar ook hebben we een paar outfit foto's zijn gemaakt. 



Naomi zag er ongelofelijk comfi uit. Legging met een super leuk printje, oversized overhemd (het is stiekem niet van haar maar van haar vader). Een leren backpack en als het koud is een groene jas met aan de binnen kant wol. (Soms, heel soms valt ze hier op in slaap op school. Hoe kan het ook anders, het ligt veel te lekker.)
Verder droeg ze bruine enkel laarsjes met een subtiele hak. Staat super! En voor het weer van donderdag was het niet erg niet te veel aan te hebben.


En hier belanden we bij de leuke, rare en vooral mooie foto's die zijn gemaakt tijdens ons kleine avontuur. We hebben nogal veel gelopen maar de hoogte punten hebben we niet vast kunnen leggen. Een hertje dat langs rende toen we in verboden gebied liepen (er was een ingang maar de uitgang bestond uit prikkeldraad, ehm...). Bij een klein meertje hebben we een vleermuisje zien vliegen en natuurlijk hoe gezellig het was. 
Toch hebben we vele foto's gemaakt van hoe we in de boom kloppen en waar we hebben gelopen. 



Ik in de boom en Naomi op de grond nadat ze was gevallen. (Wie maakt nou weer HIER een gat?!) Hier al een kleine sneak peak van mijn outfit. Maar zoals je kan zien namen wij de middag niet al te serieus want het bleek dat we hier totaal niet mochten zijn. Een hek gemaakt van prikkeldraad deed het ons weten. Maar het was er zo mooi want er liepen geen mensen en het was super stil. Een stukje puur natuur.




De elswout, een mooie plek in Overveen dat al sinds 1665 bestaat. Het gebouw niet, dat bestaan pas sinds 1800-1900. Het terrein is gigantisch en heel mooi. Een Franse stijl wat te zien is aan het huis, maar ook om het huis heen is het goed te zien. Oude beelden die in het water staan, overal mooie bruggetjes over kleine watertjes en een oud thee huisje. Als ik het geld had om het te kopen, zou ik het gelijk doen.




Heel groot maar zo schattig! Het kleine thee huisje is echt heel leuk en het maakt het echt af! De bruggetjes zijn heel lief wat de Franse stijl aangeeft. Wat zou ik graag in die tijd willen leven! Lijkt mij sowieso heel leuk om te kijken hoe het zou zijn om in een andere tijd te mogen leven. 


Jas had ik deze dag niet aan, het was zo lekker weer! Spijkerblousje met daar overheen mijn all time favorite trui. (Weliswaar van de jongens afdeling van de H&M, maar het mag.) Zwarte skinny jeans eronder wat het stiekem een hele comfi outfit maakt. De backpack die ik draag is niet heel goed te zien maar het heeft een donker bloemenprintje. Ik kocht het meer als handige tas maar draag het nonstop en neem het overal mee naar toe. EN ik heb nieuwe schoentjes! Mooie Vans met een super leuk printje! Aaaaahh, ze zijn zo leuk!



Dat was onze dag uit! Heerlijk weer en leuke dingen doen. Wat ben ik blij dat het weer lente aan het worden is. Ik weet het zeker, de bloementjes op mijn bureau staan in bloei en ruiken gewoon naar zomer (heeft zomer een geur?) Ik hoop dat jullie het leuk vonden om te zien wat ik doe en wat ik dan draag. 

xx

Geen opmerkingen:

Een reactie posten