woensdag 6 november 2013

Wish day 2.0

Ik had op 10 oktober al  een artikel geplaatst met een filmpje dat Teske had gemaakt van de Wensdag van Eline. Deze dag waren er ook een hele boel foto's gemaakt en die ik vandaag binnengekregen. Het duurde een tijdje om deze post te schrijven maar ik wilde echt deze foto's erbij hebben omdat die precies laten zien hoe het was.

Eerst wil ik even stichting Make a wish bedanken dat ze deze dag voor Eline wilden organiseren! Ze hebben het top gedaan en het was echt een middag om nooit te vergeten!

Eline had de hele ochtend al van alles gedaan om het van haar bucketlist af te kunnen strepen. Zo gingen wij 's middags met vriendinnen en mensen uit onze klas een poederverf gevecht doen. Eline wist hier niets vanaf en ik wist het al meer dan een maand! En ik kan eerlijk zeggen dat het op sommige momenten niet zo makkelijk was om het geheim te houden. Het is wel gelukt en we hebben er met ze alle een geweldige middag van gemaakt.


We moesten allemaal op school verzamelen en dit was een beetje hoe het eruit zag. Ze waren wat later dus moesten wij nog 20 minuten wachten. Het was wel heel gezellig omdat het met allemaal leuke en lieve mensen was. Ik was het zitten helemaal zat en besloot dat gaan liggen de beste optie was, tja.




Je kan het op deze foto niet heel goed zien, maar achter ons hadden ze van een connexxion bus, een VIP bus gemaakt. Hoe leuk is dat. Hier stonden we nog op Eline te wachten, en zagen we er nog mooi en netjes uit, haha.

Met alle leukerd die er waren moesten we wel even op de
foto, zie je hoe schoon we nog zijn?

Hehe, iedereen was er eindelijk en we waren nu op weg naar het verkeerde
strand! Gelukkig was het niet heel ver rijden en waren we zo op de
locatie. En hier zie je al dat het zonnetje lekker scheen die dag!

Daar heb je het gekleurde poeder al! Zoals je kan zien was het heel mooi
van kleur, dit was zo leuk om te zien. En hier zaten de bakken nog vol, haha.
Jaa, bakken. Er zat namelijk per bak 5 kilo kleur poeder in!
Dit is echt mijn favo foto van de dag! Iedereen kijkt zo blij en de zon
schijnt zo mooi! Het enige jammere is dat je de oranje kleur
niet heel goed ziet.
Een foto van het andere team. Zoals ik team oranje was, waren zij team groen,
is wel te zien toch?
Tijdens een van de spellen die we gedaan hebben. Het zand had
zelfs een mooi kleurtje gekregen. 
Hier een beetje een beeld wat voor paintfight we hadden. Je zit het inderdaad
goed, ik werd door meerdere mensen aangevallen. Dus heel heel veel kleur.
No  comment. Dit is gewoon een geweldige foto!
Hoe mooi zonsondergang kan zijn. Zelfs met alle mensen op de foto.
Kampvuur met marsmallows <3 
Ik heb geen idee wat er hier gebeurde. Maar het is zo een leuke
foto omdat niemand echt doorheeft dat er een foto werd
gemaakt. Lekker spontaan!
Daar zaten we dan met ze alle in de bus terug. In
regen ponchos van dan werd de bus niet vies ;)
Dat was de dag wel zo'n beetje. Het is inderdaad zoals in het filmpje van Teske. Maar dit zijn foto's die het behoorlijk goed laten zien. Er zijn veel een veel meer foto's gemaakt, maar ik denk dat dit voor jullie wel even genoeg foto's waren.

Wat is jullie favo foto van deze dag?

Geen opmerkingen:

Een reactie posten