zaterdag 19 oktober 2013

My future home | bathroom

Als ik later op mezelf woon wil ik of een heel groot modern huis of een heel lief knus huisje. Ik krijg nu al kriebels in mijn buik bij het idee dat ik het allemaal zelf mag gaan inrichten. Het liefst wil ik een eigen huis gaan ontwerpen en daar dan natuurlijk in gaan wonen Het lijkt me zo gaaf om te doen, jou ideeën op papier zetten om er vervolgens te kunnen lopen en leven. Wat zou ik dat graag willen. Maar omdat ik veel te veel ideeën heb ga ik het in stukjes doen, te beginnen met de badkamer.


Badkamers zijn van die dingen waar je elke dag komt en je je eigenlijk klaar maakt voor de dag. Of voor een heerlijk bedje natuurlijk. Ik wil of een bad of een stort douche. Geef mij een van de twee en ik ben blij. Ik heb een paar hele mooie badkamer gezien. Of meer de douches en baden die heel mooi zijn.






Dit zijn twee hele mooie 'regen' douches. Het water dat uit het plafond komt lijkt zo natuurlijk. Het is zo mooi om te zien. Wat ik aan de eerste foto heel mooi vind is de stenen muur en het feit dat het twee douche stralen zijn. Het ziet er ontzettend rustig uit en ik zou het zo graag in mijn huis willen hebben!

Wat ik aan de tweede heel mooi vind is dat het in een mooi groot bad valt. Het bad is vierkant wat ook niet vaak gebeurt. Het is wel heel anders dan die erboven. Het is heel modern en basic met het zwart en wit. En toch is het ook heel rust gevend omdat er heel weinig is waar je je aan kan storen.


Dit vind ik ook zo mooi, een rond bad midden in de kamer. Een grote stort douche erboven en je badkamer is eigenlijk al af. Heel leeg en simpel maar wel heel mooi. Ik hoef niet een volle badkamer met alles erop en eraan. Een simpel modern ding is ook heel leuk.


Deze vind ik zelf ook heel mooi. Met grote glazen ramen in de badkamer. Het is super mooi en rust gevend als de natuur wordt verbonden met je huis. Al helemaal met je badkamer. Het lijkt me in het begin heel ongemakkelijk maar ik denk dat je daar snel genoeg aan went en dat je dan alleen nog maar zal genieten. Wat ik wel jammer/onhandig vind is dat het één stuk vloer is. Het lijkt mij dat de hele badkamer onder zou lopen, want niet zo slim is. Maar voor de rest vind ik het mooi!

Dat waren dan een paar badkamers.  Je ziet al dat ik later eigenlijk ook een bad wil en niet alleen een douche. Maar het zou een extra zijn.

Wat moet er in jou badkamer staan om deze compleet te maken?

Geen opmerkingen:

Een reactie posten