vrijdag 8 november 2013

Bucketlist - update

Ik heb een hele lange tijde geleden een bucket list gemaakt. Een hele lange tijd geleden. Ik besloot dat het weer tijd was een update te doen want er zijn een paar dingen bij gekomen. Dit zijn maar een paar dingen die ik graag wil doen voor ik dood ga. Ik heb een hele lijst gemaakt en heb momenteel 263 dingen die ik nog wil doen. Misschien een beetje overdreven maar Dream Bigger right?



Shower under a waterfall. Het lijkt echt zo'n stom klein dingetje. Maar als je de watervallen in Zuid-Amerika ziet snap je het probleem. Het is echt een klein paradijsje en daar moet ik een keer onder zijn geweest.

Als er iemand is die het mij wil leren mag ik er tenminste eentje gaan kopen. Dan weet ik dat ik er iets aan zal hebben ;) Ik wil er gewoon eentje en dan cruisen tot ik er bij neerval.




Op alle 7 continenten staan lijkt me zo gaaf. Ik heb er al een hoop gehad maar daar stond ik toen niet bij stil. Dus ik kan nu alleen Europa, Zuid-Amerika en Midden-Amerika afstrepen. Ik ben ook ik de VS en in Afrika geweest, maar daar weet ik helaas niets van.

Een goede camera staat als volgende op mijn wish list van dure dingen. Ja die heb ik gemaakt. Als eerste de laptop waar ik dit nu allemaal op aan het typen ben en als tweede een camera. Ik wil zo graag een goede camera om alles vast te leggen. Ik hou van foto's maken maar meestal zijn mensen om mij heen het hier niet zo mee eens. Oeps :3 (Oh, en als derde een longboard, want dat heeft recht op de dure lijst ;) )



Een polaroid camera hebben lijkt mij echt geweldig. Een soort real life instagram, hihi. Maar het lijkt me een heel gaaf ding om te hebben. Lekker old-school.

Hier moet staan: Send a letter to a random adress and see if they write back.
Het lijkt me zo leuk om spontaan van een onbekende een kaart te krijgen, dus ik zou terug schrijven. Ik ben zo nieuwsgierig of iemand anders dan terug schrijft. Laat ik dit maar gewoon een keertje doen :3



PLAY MESSY TWISTER. Het lijkt me zo leuk, oeps. Als ik het er met mensen over heb is het altijd een beetje afkeurend maar ik hou wel van een beetje raar en kleurrijk. Dit is het perfecte idee. Twister spelen en op alle stippen verf doen. Hoe leuk zou dit zijn om te doen in het park als je met ze alle aan het picknicken bent?!

Deze klinkt dan weer heel simpel en saai. Maar het betekend dat je heel bijzonder voor iemand bent of dat je iets hebt gedaan waardoor mensen jou nooit zullen vergeten. Wel wil ik dat het iets positiefs is waardoor ze mij zullen herinneren. Ik wil niet dat mensen door iets negatiefs mij in hun gedachten zullen houden c:



Me even een hamster voelen lijkt me zo leuk :3 Ik ben zelf niet heel groot en ik weet zeker dat ik me hierdoor niet veel groter zal voelen, haha. Ik denk wel dat ik een beetje in paniek raak het eerste moment omdat je wel vast zit in een bal... Maar ik weet ook dat het een super ervaring zal zijn. Lekker spelen als een klein kind, hihi.

Sleep on a beach is in Nederland een beetje een moeilijke opgave. Hier mag je na zonsondergang namelijk niet meer op het strand zijn. Maar in Amerika mag het wel, dus ik denk dat het een iets groter project wordt dat even die 20 minuutjes op de fiets, haha.

Dat was het dan allemaal. Het zijn een hoop dingen die ik wil doen en ga doen! Ik heb nog veel meer dingen maar dit was even wat ik wou laten zien :)

Wat staat er bij jou op nummer één op je bucketlist?

Geen opmerkingen:

Een reactie posten