maandag 30 september 2013

Winter lijn Hema

Wat is het toch altijd fijn als het winter wordt om lekker een muts en sjaal hebben en dan lekker te kunnen genieten van de natuur. Het maakt het winter weer een stukje minder erg. (Winter is niet zo erg als het lijkt!) Zo heeft deze winter de Hema een boel mutsen, sjaals en handschoenen die super leuk zijn!


Ze hebben voor dames en voor heren een andere lijn gemaakt maar het is niet zo eerlijk verdeeld. De vrouwen hebben veel meer producten. Maar stiekem vind ik ze toch super leuk :3 Ook al hebben de heren weinig producten vind ik ze wel heel leuk en zou ik ze zelf willen hebben.



Zo hebben ze voor dames 5 super leuke mutsen! Oke, het zijn vier mutsen en een haarband. Wel zijn ze super schattig. Word ik blij van! Ik zou willen dat ze beanie's hadden, gelukkig komt er één heel erg in de buurt. Ze zijn allemaal heel leuk en niet zo moeilijk te combineren. Wel is het jammer dat er niet meer kleur is. Gelukkig twee wel! Zo vind ik de donker rode beanie heel gaaf! HEBBEN! De bijpassende sjaal vind ik ook heel tof!

Ik ben zelf niet zo fan van echt handschoenen maar van wanten. Deze zijn dus niet helemaal mijn stijl maar ik moet eerlijk zeggen dat ik ze wel heel mooi vind. Ik vind de sjaal die bij de haarband hoort zo leuk en het is dan ook erg jammer dat er geen handschoenen bij zitten. Die had ik graag willen zien! Ik vind de kleuren allemaal heel erg tof! Echt herfst/winter kleuren :)


Zo hebben zo voor heren maar twee mutsen maar ze zijn net zo goed voor vrouwen. Alleen zijn ze in een wat donkere, basic kleur. Maar dat als je niet zo van de felle kleuren bent is dat ook een goede optie!
Ik vind het wel heel jammer dat er voor heren zo veel minder producten zijn. Dat is toch niet eerlijk?
Wel vind ik ze heel tof en kunnen ze een outfit makkelijk afmaken.
Ze zijn nu bij de Hema en online te koop!

Wat zou jij graag willen dragen deze winter?

Geen opmerkingen:

Een reactie posten