maandag 23 september 2013

Tag: Autumn!

Het begint kouder te worden en je hebt de hele dag een dekentje om je heen. Brrrr. De herfst is er weer. Nog niet officieel maar zo voelt het wel! Maar er zijn niet alleen vervelende dingen in de herfst hoor. Zo heb je een goed excuus om je oversized vest te dragen of chocomel mee naar school te nemen. Maar ik ga niet al de leuke dingen opnoemen, ik ga de 'Autumn tag' doen! HERE WE GO :)



What is your favorite thing about it?
Het leukste aan de herfst is het buiten zijn. Het mag dan wat kouder zijn maar het is in de herfst zo mooi buiten! Overal gekleurde blaadjes, diertjes die een huisje voor de winter bouwen en het belangrijkste, je kan je dikste vormloze trui aan die zo heerlijk zit! En niemand zal je raar aankijken omdat die ook een dikke trui aan hebben :) Ook dat het zo knus is door alle regen maakt de herfst leuk! Een dik boek, thee en regen en je kan je dag vullen met heerlijkheid!



Favorite drink?
THEE! Ik ben iemand die eigenlijk het hele jaar door thee drinkt. Dus de de herfst is een mooi excuus om de hele dag thee te drinken. Maar ik ga wel voor de herfst smaakjes, niks sinaasappel, ik ga lekker aan de appel-kaneel en de rooibos-honing!

Favorite scent/candle?
Alles met kaneel erin is goed voor in de herfst. Ikea verkoopt ook geurkaarsen met cranberry! Ook een heerlijke zoete herfst geur. Wat ik ook vaak aan zet zijn melt-waxjes. Ik heb er vorig jaar een aantal gekocht en die waren heerlijk! Ik heb ze echt ontzettend snel opgemaakt. Wat heel jammer is want die geuren zijn nu niet meer verkrijgbaar :(



Best lipstick?
Ik denk dat ik voor rood ga. Wel een donkere rood, zit er wat netter uit en ik vind het beter bij het weer passen dan een felle rood. En verder alles wat Nude is, vooral de Rimmel Apocalip Phenomenon. Een super mooi kleurtje! Want ik zeker ga proberen deze herfst is de 'berry' kleur. Dit is een menging van bordeaux rood en paars. En het is een super kleur!

Go to moisturiser?
Ik ben al een tijd groot fan van de 'Vitamine E' lijn van the body shop. Het is echt een geweldig product en ik blijf hem steeds opnieuw kopen!

To go colour for the eyes?
Ik ga voor bruin, brons, goud en rood. Het zijn kleuren die super mooi bij de omgeving passen. Het is niet te heftig maar voegt wel iets toe. En dat is precies wat het moet doen.

Favorite music?
Wat een moeilijke vraag! Ik heb niet perse een nummer dat ik in de winter graag luister. Maar momenteel ben ik gek van Miley en The Script! De hele dag op repeat!



Favorite outfit to wear?
Ik ga voor mijn zwarte skinny, een oversized trui, riem en sjaal erbij en de outfit is perfect. Ik zoek alleen nog wel mooie sleehakken voor in de winter. Zodat ik ook ik de winter een beetje groter kan zijn.

Autumn treat?
Iets wat ik deze herfst graag zou willen hebben. Hmm, dan ga ik voor een mooi paar sleekhakken en een hele hoop beanies! Ik heb er al 3 liggen maar zou er graag nog meer willen hebben. Ze zijn warm en maken je outfit af. En altijd handig, als je een badhair-day hebt heeft niemand het door ;)

Favorite place to be?
Thuis op de bank met een kop thee en pretty little lairs. Ik ben sinds kort helemaal verslaafd en heb het eerste seizoen in no-time gezien. I want more!


Dit was de autumn tag! Het was super leuk om een weer een keer een tag te doen! Neem hem gerust over and spread the world! En nu wel van de herfst genieten he!

Love you!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten