woensdag 18 september 2013

Tattoo

Sinds ik klein ben wil ik eigenlijk al een tatoeage. Ik was niet heel klein hoor, maar wel een jaar of 8. Ik weet zeker dat ik er één of meer laat zetten. Maar tatoeages moeten wel een betekenis hebben die je altijd bij je wilt dragen. Zo weet ik er een die ik zo graag wil dat ik niet kan wachten op de dag dat ik hem ga laten zetten. Misschien een beetje te ver gedacht maar tatoeages zijn ook kunst en ik ben er dol op om naar te kijken <3



Dit is hem. Echt precies hoe ik hem wil. Ik wil 3 sterretjes op mijn rechter pols. Dit is de enige tatoeage die ik wil met een reden. De 3 sterretjes gaan staan voor mij, mijn moeder en mijn kleine zusje. In februari wonen wij 10 jaar in Nederland en ik merk dat ik zo gehecht aan ze ben en dat ze zo belangrijk voor me zijn sinds de scheiding van mijn ouders. Als je het verhaal niet gelezen hebt: klik hier

Dan heb ik nog een paar tatoeages omdat ik ze gewoon heel mooi of leuk vind.








Je ziet het al. Verslaafd aan kruisjes. Dit zijn allemaal hele kleine net aanwezige tatoeages. En ik denk dat dat het mooist is. Iets wat niet je hele arm of been bedekt maar een mooi subtiel dingetje. De olifant vind ik ook heel mooi, meer omdat hij zo mooi is ingekleurd en het echt een super printje is. Word ik helemaal blij van

Dan iets wat nog niet echt bekend is. Een witte tatoeage. Ze zijn niet heel duidelijk te zien maar wel mooi aanwezig. Deze is natuurlijk heel klein, maar ook als je ze groter neemt zijn ze heel gaaf. Het enige nadeel is dat je het niet in de zon kan hebben. Ze verdwijnen of krijgen een bruine tint als je ze te veel aan de zon blootstelt.

Zou jij een tatoeage nemen ?

Geen opmerkingen:

Een reactie posten