maandag 16 september 2013

Hoodie en sweater time!

Het is koud en regenachtig. Het liefst wil ik de hele dag in bed liggen maar dat is natuurlijk geen optie. Dan naar school met een spijkerbroek en een lekker dik vest of oversized hoodie! Maar om de hele dag in die saaie vormloze  trui te lopen zie ik niet zo zitten. Maar waar haal ik dan leuke vesten en truien? Nou, ik vond op New Look een paar hele leuke en die wou ik even met jullie delen!

Ik heb eerst echt een super mooie jas gezien die ik zeker weten ook ga bestellen. Toen ik in Parijs was deze zomer zag ik deze jas al hangen en kon het niet laten om hem even te passen. En wat zat ie lekker zeg. Jammer genoeg kon ik hem niet kopen want ik had al veel te veel gekocht (oeps).





Het is een donker grijze jas maar ze hebben hem ook in het wit, bruin en zwart voor de liefhebbers. Mag ik hem knuffelen? Het zit er echt uit als een jas waar ik heerlijk in kan kruipen. Wat heel fijn is aan deze jas is dat het een grote capuchon heeft. Dan kan ik ook gewoon nog een must eronder dragen en dat is soms best prettig in ons koud kikker landje.


Dan zijn dit twee truien die ik ook super leuk vond. Allebei met 'Love', ik weet het. Maar het is allebei zo een andere stijl dat ik het helemaal niet vind uitmaken! Dit zijn van die lekkere truien die een koude dag veranderen in een comfi dag!

Dan kon ik het niet laten om even op forever 21 te kijken. En hier heb ik ook hele leuke truien enz. gevonden.






Dit zijn echt de leukste truien ooit. Truien voor als je in een gekke, creatieve bui bent.
Truien met een tekst vind ik vaak niet zo leuk maar deze sprak me gelijk aan. Door de tekst die mij heel erg verbeeld en eigenlijk ook door het zwart nep leer op de schouder. Zie je niet vaak en voegt toch iets extra's toe. Het lijkt heel basic maar de zilveren rondjes op de onderkant van de mouw maakt het toch weer speels. Heerlijk. Snorren. Moet ik nog iets extra's toevoegen? En de laatste vind ik zo leuk door de print. Vooral omdat het zo lekker simpel is!

Ik merk nu pas hoe leuk en fijn ik truien vind dus ik moet maar eens snel gaan bestellen.

Waar koop jij het liefst jou winter kleding? 

Geen opmerkingen:

Een reactie posten