vrijdag 20 september 2013

Longboards

En dan een keertje niet iets wat met mode en make-up te maken heeft. Misschien wel een beetje met mode want wat kan het sommige looks enorm afmaken! Echt heel gaaf gewoon. En wat dat item dan is? Nou, het zijn longboards en pennyboards. Ik heb er zelf geen maar men, wat wil ik het graag leren en dan de hele dag door buiten zijn! Someone, teach me! En er is trouwens een heel groot verschil tussen skateboards, longboards en pennyboards! Ik ga hier wat vaker over schrijven wat het zijn eigenlijk kleine kunstwerkjes waar je je leven van maakt. Life.




Maar eerst het verschil even, skateboard is meer om tricks mee te doen, longboards en pennyboards zijn meer om te cruisen. Dus lekker door de stad rijden en genieten. Maar nu de longboards :D
Want men die dingen zijn gaaf. GIMME!



Longboards zijn eigenlijk kleine surfboards met wielen. Door de jaren heen zijn er veel vormen bij gekomen, en dat is zeker te zien. Zo heb je longboards met een spitse 'snuit en staart'. Maar ook longboards waar de willen niet onder maar meer naast het deck staan.



Dit zijn denk ik de vier gaafste die ik heb gezien. Bij Honey (de bovenste twee) vind ik het kleur contrast echt heel gaaf! Ook vind ik de kleuren van het deck super tof! Echt te leuk gewoon. De onderste van Madrid vind ik ook super tof. De print op het deck is echt te gaaf. Toffe prints en felle kleuren! Just love it! (Honey en Madrid zijn de merken!)

Hier zie je wat ik bedoelde met een spitse 'snuit en staart'.  Rechts zijn ze spits en links staan de wielen naast het deck. Het geeft het board gelijk een heel eigen karakter. En dat hoort ook!

Ik ben denk ik een klein beetje obsessed ben met longboards, ik heb nu meer dan twee uur zitten googlen naar longboards en skateboard terwijl ik dit aan het bloggen was. Het liep een beetje uit maar af en toe mag het ;) Een van de dingen dit al heel lang op mijn bucket list staat is dus ook leren longboarden. Want men wat wil er graag een.

Binnenkort zal ik een post maken over de pennyboard!

Love you!

1 opmerking:

  1. Gaan wij samen anders longboards kopen en dan dit oefenen en leren en kunnen ja? :3

    BeantwoordenVerwijderen