zaterdag 14 september 2013

Fashion is the only way.

Ik denk dat iedereen het schoenenmerken 'Toms' wel kent. Veel mensen in de UK en de VS dragen het wij hebben dus helaas nog geen winkel in Nederland. Het merk maakt stoffen schoenen die ook nog iets goeds doen. Voor elk paar dat je koopt doet het merk een paar schoenen aan een kind in de derde wereld te goed. Als je wilt zien hoe ze dat precies doen, klik dan hier voor het hele verhaal.

Ik ga het niet meer hebben over de organisatie maar over schoenen. Toms heeft namelijk een nieuwe collectie. En dit keer niet de stoffen schoenen met de tofste prints die je je maar kan bedenken. Het liefst wil je ze allemaal hebben want het pas altijd wel bij je stijl. Van basic, vel gekleurd tot kant.


Dit zijn twee van mijn favoriete paar. Je ziet gelijk dat ze out of the box denken. En dat is iets waar ik zelf echt tof vind.



Maar wat ik nog leuker vind is dat Toms nu ook komt met een paar schoenen voor in de winter! En niet van deze leuke instappers maar met Boots! Mooie boots van suède met een dikke voering van fleece zo dat je in de winter geen koude voetjes krijgt! Maar Toms blijven Toms dus zijn ze niet gewoon zwart maar hebben ook een printje, al is het meer een motiefje.




Ik vind ze er echt super leuk uitzien en zou hier in gaan wonen want wat zien ze er gaaf en comfi uit!
De bovenkant van de boots is ook om te slaan wat ze dan meer als hoge schoenen doen ogen.

De 'gewone' schoenen zijn tussen de €65,00 en de €105,00.
De laarsjes zijn wat duurder maar ik vind het nog best mee vallen voor laarsen. Ze zijn €120,00 en zijn via deze site te bestellen: http://www.shoptoms.nl/homepage.jsp

Wat vind jij van Toms en zou je de boots zelf kopen ?

Geen opmerkingen:

Een reactie posten