donderdag 12 september 2013

Face of the day

Als je naar buiten kijkt zie je gelijk dat de zomer echt afscheid heeft genomen en ons heeft achter gelaten met de herfst. Daar moest ik natuurlijk een make-up look voor creëren. Ik heb alleen de warme bruine en rode tinten laten liggen. Vandaag ging ik voor een wat heftigere look dan normaal. Het was zwart, veel glitters een een super mooi bronzen kleur. En ondanks dat het een best donkere look is vind ik hem niet te heftig voor een gewone school dag. Dus ben ik vanmorgen aan de slag gegaan en had ik een mooi herfst look :)

zonlicht



Oog dicht



schaduw

gewoon licht

Ik heb eerste de basis gedaan, dus de dagcrème, concealer en foundation.
Toen heb ik over mijn gehele ooglid met de kleur 'naked 2' van naked basics gedaan. Toen heb ik in mijn buitenste ooghoek 'crave' gebruikt, de zwarte kleur. Dit heb ik in elkaar geblend en over 3/4 van het ooglid een bronze kleur gedaan van het zoeva palette. Deze blonze kleur had een zwarte ondertoon dus het was heel mooi in te blenden. Toen de eyeliner en mascara en een mooie look was gecreëerd.

Producten die ik heb gebruikt;
Basis:
- The body shop Vitamine E moisture dagcrème, €17,00
- Catrice camouflage cream in 020 light beige, €2,99
- Catrice foundation  Photo finish in 030 caramel beige, €6,59

Ogen:
- Hema eyeshadow base, €3,50
- Zoeva 88 palatte in warm shimmer, €18,95
- Urban Decay Naked Basics, €30,00
- Catrice Eye liner pen Black, €3,00
- Essence Get Big Lashes (uit de collectie)
- Essence I 'love' extreme

Gezicht:
- Catrice made to stay highlighter pen, €2,89
- Hema blush limited edition in 5, €4,99
- Essence XXXL shine lipgloss in 
25 Bright side of life, €1,69


Wat is jou favoriete kleur oogschaduw om te dragen als het herfst weer wordt?

1 opmerking:

  1. Wat vet!
    Goed idee om ook een keer met de kleur crave van de naked basics te spelen. Die blijft bij mij voornamelijk onaangeraakt, haha.

    Mwiehh xxxxx

    BeantwoordenVerwijderen