woensdag 21 augustus 2013

Lieve mensen!

Er zijn heel veel mensen in de wereld waar ik niet zonder zou kunnen! Of het nou gaat of ze gewoon heel aardig zijn of dat ik geweldige dingen met ze heb gedaan. Ik hou van ze en ik wil niet zonder ze! Alleen is dit meestal moeilijker gezegd dan gedaan. Zo gaat iedereen nu een eigen opleiding doen, ga je je hobby's uitvinden en zie je met je het meest op gaat. Dus even een blogpost om al deze lieve mensen niet te vergeten.


Mijn aller leukste, gekste, drukste explo groep! Men wat hou ik toch van deze gekkerds! Zonder hen was het een hele saaie groep geweest. Een week is lang maar met deze gezelligheid was de week zo voorbij en was die 10 uur in de auto ook niet zo erg meer :)




Hit 2012. Wat was dit een te gek weekend. Dit is een van de foto's die daar gemaakt is maar de hele groep was geweldig! Echt een weekend vol met de beste herinneringen! En ik was er ook heen met 3 top meiden!


De meiden groep op school! Wat zal ik deze meiden gaan missen als ik verder ga op de Havo. Allemaal een eigen weg die ze inslaan. Al deze meiden hebben het laatste jaar van de Mavo wel een stuk makkelijker gemaakt en daar ben ik ze heen dankbaar voor! Echt de leukste meiden ooit!


Juultje en Lisa. Twee meiden bij wie ik in groep 6 kwam toen ik naar Haarlem ben verhuist. Ook na de basisschool bleven we afspreken en zijn we zelfs met ze drieën naar Londen geweest! Een week om nooit te vergeten! Echt geweldig!


Een foto met z'n drietjes. Echt geweldige meiden waar je heel blij mag zijn!


Dit is een wat oudere foto. Deze komt uit 2009 oftewel groep 8. Omdat het midden in de winter was en we eigenlijk niks meer deden zijn we wel eens dagjes gaan schaatsen in de buurt :) Dit was echt een super klas en uiteindelijk was het toch wel heel jammer om naar de middelbare school te gaan. Maar alle herinneringen zijn er nog!

Meike is ook een van de beste personen in de hele wereld! echt een schatje! Ik ben dan ook heel blij dat ik al 7 jaar naast der woon! Een klein zusje eigenlijk. Nee, toch niet. Meike is een aller beste vriendin en haar broertje Sietse is mijn broertje :)

En dan iemand waarmee ik alles doe, deel en waar ik altijd mee kan lachen maar ook huilen. Mijn aller aller beste vriendinnetje dat ik vandaag alweer 5 jaar, 3 weken en 6 dagen ken <3


Dit waren dan al de mensjes waar ik super veel om geef! Just love them <3

Heel veel kusjes x

1 opmerking: