maandag 13 mei 2013

Music in my head.

Zo dat is weer een tijdje geleden.
Ik heb gelukkig een gaatje in mijn planning gevonden om jullie weer leuke muziek te laten horen.
Vandaag twee nummer die heel tegenstrijdig zijn. En ze zijn alle bij heerlijk.


Het zijn nummer die ik de afgelopen week nonstop op repeat heb gezet en ik vond het heerlijk! There we go!



Het eerste nummer is van Ed Sheeran, zoals jullie hadden kunnen verwachten ^^
Het is een van zijn bonus nummers en ik had hem tot voor heen nog niet gehoord. Hij kan eindeloos op repeat zonder dat het vervelend wordt!

Sunburn:


Dit is zo een rustig nummer, lekker je hoofd leeg maken <3
Dan een nummer wat heerlijk is maar helemaal anders.
This is what it feels like van Armin van Buuren:



Het is al lekker bekent en dat mag ook wel!

Ik hoop dat jullie een fijne vakantie hebben gehad! Want dat hebben we iets gemeen :D

Love you, see you soon than!

xxxxxxx

Geen opmerkingen:

Een reactie posten