woensdag 8 mei 2013

Wishlist 2.0

Hallo lieve mensen!

Wat heerlijk is dit weer he! Lekker de hele dag in de zon liggen en bruin worden. Het is echt zomer aan het worden. Maar dat is niet waar ik het vandaag over ga hebben. Ik ga het hebben over de wishlist die ik eind november heb gemaakt. Ik vond het wel tijd om die te bewerken. Want ik denk dat ik veel al heb en dat ik dus een nieuwe moet maken.
There we go!



Het eerste was op mijn lijstje stond was een beauty-case. Die heb ik pas op Q-Day binnen kunnen slepen. En hij was heel mooi. Niet zo roze als die in de vorige wishlist. Maar een zwarte met witte stipjes <3
Echt heel leuk. Ben ik zeker blij mee!

Daarna stond er een 88-palette van Zoeva. Ook die heb ik gekregen! Dezelfde die ik zo graag wou. Ik gebruik hem dagelijks en je kan gelijk zien wat mijn favo kleuren zijn want die zijn bijna op. Wat wel balen is, is dat opweg naar Londen er een paar kleurtjes hebben losgelaten. Maar het is nog heel!



Toen stonden er geurkaarsen op het lijstje. Die heb ik ook :D Ik denk dat ik nu een stuk of 15 heb? En dan ook een paar melt waxjes van The beauty bakery. Vind ik leuk!

Daarna stonden er twee beauty producten. Een blush van de Hema en een Balmi lipbalm. Die heb ik beide in ontvangst mogen nemen! Ook een leuk dingetje: De Balmi lipbalm was eerst alleen rond en is nu ook in een vierkant te koop bij Douglas! De blush en de lipbalm zijn echt een van mijn favorieten. Vooral met het droge weer van nu is het fijn een goed product op mijn lippen te smeren!

Dat was dan de wishlist die ik had. Maar ik heb eigenlijk alweer een nieuwe. Met allemaal hele mooie en random dingen. Kom maar op!

1) Ik denk dat ik weer een Zoeva palette ga zeggen. Ik heb nu de warm shimmer, die heel mooi is maar ik denk net iets te kleurloos voor de zomer. Dus dan wil ik deze met felle kleurtjes!



Dit keer heb ik niet alleen maar beauty, een van die andere dingen is een laptop. Dat wordt even sparen aangezien ik mijn werk op dit moment niet zo zie zitten. Maar daar gaan we niet verder op in. Een laptop. Ik heb gelukkig al een hele mooie gezien :)


We hebben al een laptop gehad als deze. Maar zo onvoorzichtig als we waren is die na twee jaar kapot gegaan. Ik vond dus wel zo goed dat ik nu de nieuwe versie wil :3

Dan heb ik nog iets was ik heel graag zou willen. Een camera, en niet zo maar een. Ik wil de canon eos 60D. Dat is nog een hele mond vol. Maar dat ik een ding waar ik over droom. Maar omdat ik er toch vrij zeker van ben ooit te kopen heb ik het is dit lijstje gezet.


En dat was het dan weer voor vandaag :)
Aan komende twee weken zal er niet zo snel iets online komen. Ik ga binnen met me examens en ga nu echt stressend de dagen in.

Maar ik hou van jullie!

xxxxxxx

Geen opmerkingen:

Een reactie posten