dinsdag 14 mei 2013

Holiday is over :c

Toen was het alweer dinsdag :c Dat in houd dat de meeste van jullie alweer naar school moeten. Ik hoef gelukkig pas donderdag. Maar ik heb dan ook examens ;)
Gelukkig heb ik naast leren een hele boel andere toffe dingen gedaan in de vakantie :) Dus laten we het rijtje maar even af gaan :)



De vakantie begon al heerlijk toen Manonnetje bleef logeren <3 En niet een nachtje, nee 3.

 Dan hadden we op q-day, de allerlaatste keer. Eerst met scouting op de vrij markt gestaan zodat wij op kamp kunnen naar Denemarken! En dat was een super gezellige ochtend. Even snel naar huis opfrissen en toen een super leuke middag en avond gehad in de stad. In alle kleine straatjes stonden kleine bandjes en de sfeer was geweldig! In de stad gegeten en mensen ontmoet. Heerlijk!


Toen had ik een paar dagen niks te doen waar ik heelijk kon uitrusten. Gelukkig had ik voor vrijdag 3 mei iets heel heeel leuks gepland. Ik had een 'avondje' One Direction. We ging om vier uur richting Amsterdam en hebben echt een super avond gehad. Een een leuke verassing was dat de jongens in het oranje eindigde! Best night ever.


Dat had ik een dagje om bij te komen, want ik was zo schor als ik weet niet wat. Gelukkig hoefde ik niet te werken en kon ik lekker uitslapen!

Dan was het nog dodenherdenking en was het zondag de dag om te vieren dat we vrij zijn! En dat was een superdag! In Haarlem hebben we bevrijdings pop, een gratis festival waar jaarlijks 150.000 bezoekers trekt. Dus was iedereen heel blij dat het zonnetje scheen! En er waren ook super leuke artiesten wat de sfeer heerlijk maakte. We hebben van Velzen, Nielson en Ilse de lange gezien en dat maakte de dag helemaal compleet!

Dan was de pret eigenlijk over en moest ik over schakelen in het leren. Al heb ik nog twee avondjes bij Manon gelogeerd <3 En wat heb ik een lekkere vakantie gehad! Ik hoop jullie ook!

See you soon than <3

xxxxxxxxxx

1 opmerking:

  1. In deze twee weken heb we dus bijna een week gelogeerd. Ehmm...... DEZE VAKANTIE WAS ZO LEUK MET JOU!<3

    BeantwoordenVerwijderen