woensdag 15 mei 2013

Tag: And that's who I am

Ik ga weer een tag doen, omdat ik die ontzettend leuk vind <3 Ik heb hem al een paar keer voorbij zien komen en ik doe het dan met veel plezier ook. Het begon allemaal met een Tumblr blog waar een soort bucket list op stond maar ook feitjs. Nou dat is een leuk idee! Eventjes geniet:

Ik zet drie foto's onder elkaar en bespreek ze dan eventjes :D




Ik heb in groep 7 een bril gekregen en heb hem 4 jaar gedragen. Toen was ik er zo klaar mee en heb ik lenzen genomen. Ik merkte dat ik me heel erg achter me bril verschool en nu meer me gezicht liet zien :)

Films vind ik echt geweldig, maar boeken zijn soms zo veel beter. Je weet wat de hoofdpersoon denkt en voelt. En ik kan me dan zo snel in die persoon verplaatsen. Like wow.

Was ik maar Brits. Ik heb al een keer een post gemaakt over Engeland en ik weet bijna zeker dat ik er later ga wonen. Just a lovely place!







 Wat is dat een heerlijk gevoel. Uit het raampje kijken  en alleen wolken zien. Op zo'n moment is het alsof alles mogelijk is en je heen kan gaan waar je wilt!

Ik en geld zijn geen goede combi. Zodra ik mijn loon heb ren ik naar de stad om het in een dagje uit te geven. En dat elke maand :')

Als ik eenmaal een leuk boek heb lees ik echt eindeloos. Zo heb ik de hele 'Hungergames' serie in een weekje gelezen. En dan echt tot laat door. Ik kan het gewoon niet weg leggen.





Ik hou van tekenen. Als mijn hoofd druk is of als ik veel stress heb zoals nu met mijn examens, ga ik het liefst tekenen. Gewoon je hoofd leeg maken en doen wat ik leuk vind!

Ik ben best ijdel. Ik heb altijd lipgloss bij me en ik sta ook wel eerder op om me make-up en haar te doen. En heel snel ben ik er ook niet tevreden over. Hihi.

I LOVEEEEE THE HARRIES TWIN. Ik heb ze al vaker genoemd. En als ik moest kiezen wie de enige Youtubers moesten zijn, zijn zij het zeker! Die knappe koppies maken je gelijk aan het lachen!





Ik hou ervan om in bad te gaan. Ik hou er gewoon van. Dus het is niet uitzonderlijk om 2 keer in week het bad vol te laten lopen. Mijn lekkere lush producten erbij en ik kan genieten <3

Ik ben zeker een nacht mens. Ik hou ervan om naar de sterren te kijken en een eind weg te dromen. Ik ben ook vaak tot laat op en kom 's ochtends altijd heel moeilijk uit bed. Hihi.

Dat is ook zeker waar. De wereld is in staat voor zulke gekke dingen. En wij mensen maken dat nog erger. Maar de wereld is ook iets wat zijn eigen wil heeft. En alles wat er leeft is echt wonderbaarlijk.







Ik ben een waarhals. En net als op de foto hou ik ervan om op warme zomer avonden op straat te liggen en dan te kijken wat er boven ons allemaal gebeurd.

Ook iets wat ik heerlijk vind om te doen. Soms voel ik me zo een kind :3 En het is heerlijk!

Words are everything. Als ik een brief krijg vind ik het gelijk veel leuker dan een telefoontje. Al zeggen ze precies het zelfde. Gewoon omdat het op papier liever over komt. Dan neem je er de tijd voor!




Ik kan echt niet organiseren. Maar dan echt niet. Ik stel alles uit en ben altijd alles kwijt. Mijn kamer opruimen, tas in pakken of huiswerk maken. Op het laatste moment alles doen lijkt het beste en dan ben ik de helft vergeten.

Het liefst maak ik van alles om me heen foto's. Omdat foto's het moment laten zien. En dat is heerlijk. Ik hou van herinneringen en maak ook daarop graag foto's. Maar vaak vinden anderen het iets minder leuk :3

Obsessed is het niet. Maar het is wel dat ik op school altijd ogen tekenen. Omdat je daar de emotie altijd in kan zien. En soms is dat heel fijn.




Dat eerste klopt zeker. Ik ben heel klef. En ik vind het fijn :3

Ik geniet zeker van kleine dingen. Ik heb het lang niet gedaan en lang ook niet gezien. Het is zo fijn om te genieten van de kleine dingen. Je problemen lijken net iets minder groot en je voelt je veel zekerder. Wat ook een super gevoel is!

Dat was het dan alweer. Het was wel een lange tag, maar zeker leuk om te doen! En als je het ook wilt doen, neem met alle plezier over en heb plezier met het maken van de Tag!

See you soon than

xxxxxxx

Geen opmerkingen:

Een reactie posten