zaterdag 24 november 2012

Wishlist

Sinterklaas is in het land en snel daarna volgt kerst. Kadoootjeesss :D Jaa, maar wat vraag je dan precies. Dingen die je al heel lang wilt of maakt het niet ? Ik vier Sint altijd heel groot en kerst niet echt met kadotjes. Dus daar moet natuurlijk wel een wishlist van worden gemaakt.


Maar wat voor dingen vraag ik dan aan de Sint ? Nou, ik weet wel een paar dingen die er tussen staan :)

1. Een beauty-case.
Die heeft madame hard nodig. Zo'n soort koffertje speciaal voor je make-up. Als ik naar iemand toe ga heb ik altijd 3 of 4 tasjes met make-up en al het bijbehorende bij me. Dus die heb ik echt hard nodig. Maar ik wil er wel zo een met tasjes aan de binnenkant. Dan kan ik mijn make-up wel goed blijven ordenen. Want dat moet. 



Deze, maar dan niet in het roze. Zwart ofzo. Maar dit is niet echt mijn kleur. Maar hier wil ik eigenlijk dan losse etuitjes bij. Dan blijf mijn make-up ook netjes. 

2. Zoeva 88-palette. 
Die kennen de meeste gelukkig wel, En ik heb dan ook heel blij dat ik deze krijg <3
Welke kleur ik dan wil? Deze:


De mooie Warm-Shimmer 88 Palette. Echt een super mooi palette <3 Ahhh, nu al zin om oog looks te maken. 

3. Geurkaarsen.
Ik ben ben echt dol op alles met een lekker geurtje. Waxjes, geurkaarsen, oliĆ«n. Zolang het maar niet te sterk ruikt. Nomnomnom. 

4. Blush.
Een blush vragen voor Sint. Ja. Want de hema heeft echt een hele mooie blush.Het is de nude-collectie. En men wat wil ik graag de roze...


5. Balmi
Ja, dat vind ik nou ook. Het is zo een leuke naam. Echt heerlijk. Maar wat is Balmi nou eigenlijk. Nou, een lipbalm. En het ziet er echt super leuk uit. En ik heb deze dus zeker op mijn lijstje gezet. Balmi:


Even serieus. Dit is toch echt een super schattige lipbalm ? <3

En dit zijn dan de Sint kadotjes die ik wil. 
Hahaha. <33

Byee xxxxxxx

1 opmerking:

  1. ik vind die balmi - lipbalms zo leuk !
    niet gek dus dat je hem op je wish - list hebt gezet (:

    BeantwoordenVerwijderen