zaterdag 24 november 2012

Home alone.



Ik weet niet hoe vaak ik al heb gezegd dat ik uit huis wil, een eigen plekje. Mijn eigen ding doen. Wauw.

Tumblr_l92xqs562q1qbo2rso1_500_large

Het idee dat ik uit huis ga is er nog lang niet Pas over twee en een half jaar ga ik het huis uit. Aan de ene kant duurt dat nog zo ontzettend lang en aan de andere kant is dat zo voorbij. En het is echt een geweldig gevoel. Waar ik dan ga wonen ? In Arnhem. Daar ga ik op de kunst academie mode doen. En men wat heb ik daar zin in. En het is zo lekker dat ik dan een eigen plekje heb. Thuis heb je ook je eigen kamer. Maar het lijkt me echt heerlijk om een eigen huisje te hebben. Maar niet zo jong hoor. Maar wel een soort studenten huis. Een huur huis dat je met allemaal mensen huurt en dan je eigen plek  hebben. Dat lijkt me geweldig.


Mijn eigen kamer inrichten, precies zoals ik dat wil. Mijn droom kamer. En dat is nogal wat. Maar je kamer zegt wel veel over wie je eigenlijk bent. Je brengt hier zo veel tijd door. Het is een stukje van jezelf. Dus als ik over twee en een half jaar in Arnhem zit, zal ik het stukje 'thuis' altijd blijven missen. Maar het lijkt me echt een geweldige ervaring en ik kan nou al niet wachten tot dat ik naar Arnhem mag dan.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten