woensdag 28 november 2012

Again

Gaan we weer. Weer een paar dagen niks geschreven. Wauw. Ik wist niet dat je daar schuldig over kon voelen... Maar toch ben je dat.


It's not about the girl. it's about the dress.


Want dat is wat ik straks ga doen. Ik had in 'How i see the world' twee jurkjes laten zien. Ik ga ze straks nog een keer passen en dan kom ik thuis met de mooiste.
Waarom ik een gala jurkje ga kopen?
Nou, examenklas, ik heb een feest binnen kort, een soort examen feest. En omdat het een examen feest wordt moet je er ook een beetje zo uitzien. Het jammere is dat het geen gala is. De jongens uit de klas wilden namelijk niet in pak komen. Gelukkig hebben we een heel mooi vervangent thema: 'Dress to impress'. Dus ik ga zo mijn jurkje uitzoeken. Men wat wil ik graag weg nu :3 Dus snel een broodje eten en weg :3.

(vanmiddag foto's?)

xxxxx Byee

Geen opmerkingen:

Een reactie posten