zondag 18 november 2012

Week is done

Ook al had ik tentamen week, ik heb wel een fijne week gehad. Het bestond natuurlijk voornamelijk uit leren. Maar waar ik tijd had voor leuke dingen deed ik dat natuurlijk ook. Ik was alle dagen rond 10/11 uur uit behalve dinsdag. Dus veel tijd had ik wel.

Tumblr_lf77081jhh1qeq5pqo1_500_large
Maandag had ik alleen een biologie tentamen van 50 minuten. Dat viel hardstikke mee en was om half 10 alweer thuis. Dat is nou wel heerlijk, dat vroeg uit zijn. Echt fijn. Ik had dinsdag alleen een tentamen dat ik niet zo heel goed had geleerd, dus dit was wel een volle dag leren. Gelukkig had ik wel een uurtje dansen en kon ik mijn gedachten helemaal leeg maken. Wat is dansen toch lekker.

Dinsdag was een heel ander verhaal. Ik had twee tentamens waarvan eentje 100 minuten, dit was de eerrste en duurde van 10 over 9 tot 10 voor 11. En man wat was deze moeilijk het was natuurkunde en het was zo veel leerstof. Waar ik wel heeeel blij mee ben is dat ik een dikke voldoende heb gehaald <3 Namelijk een 7,6. (Het is trouwens ook het enige cijfer wat ik al terug heb...) En ik had BTW, dit is dat examenvak waar ik het wel eens overheb. Het vervelende was dat deze van 2 tot 3 duurde. Dus helemaal op het einde van de middag, dat hadden ze echt wel anders kunnen inplannen.
En eigenlijk heb ik deze middag niet geleerd want ik moest om 5 uur alweer werken. Wat op dinsdag heel gezellig is, dus het is niet erg :)

Woensdag was ook weer lekker vol gepland. Van 9 tot 11 een tentamen wiskunde. Iemand enig idee waarom ze honderd minuten duren ? Ik was in 60 minuten al klaar.... Het ging echt super goed. Dus hopelijk daar ook een mooi cijfer voor. Dan had ik van 12 tot 1 een tentamen nederlands, en deze is echt verpest. Je moet 139 moeilijke woorden kennen met betekenis. En als ik hier een goed cijfer voor heb dan is er echt iets misgegaan...
Dan had ik wel lekker een middag vrij waar ik de kapper had ingepland. Mijn haar is nu weer leuk en draag ik het graag weer los :) En ik had weer dansen. Waar het eigenlijk alleen over scouting ging. Het was zo gezellig <3

En het was de een na laatste dag van mijn tentamen week. Maatschapijleer. Het was niet heel moeilijk maar ik had duidelijk wel beter mogen leren. Hopelijk rold er toch een mooi cijfer uit. Wat heb ik daarna gedaan. Want om 10 uur zat ik weer thuis. Ik heb lekker de hele dag thuis gehangen en even heen en weer geweest naar de fysio, die mijn rug weer onder handen heeft genomen, men wat een last heb ik van mijn rug... Maar het was wel lekker om even thuis te zitten in zo'n week.

De laatste school dag brak aan en ik was blij. Na Engels redelijk te hebben gemaakt ben ik lekker naar Amsterdam gegaan. En wat heb ik heerlijk geshopt. Twee super leuke truien, een ring en drie ear curfs. Ik ben blij :D En op de terugweg lekker langs starbuck geweest. Nomnomnom. En 's avond week heerlijk scouting <3

Gister heb ik de heledag ik mijn pyjama zitten bloggen. Het nieuwe album van One direction geluisterd en veel chocomel gedronken. Ook heb ik 's avond nog even opgepast. Centjes <3 Hihi, een perfect begin van mijn weekend. :)

Vandaag ga ik (ja, het is nog vroeg) lekker een verwen dagje houden en dan 's middags lekker naar mijn vriendinnetje Eline <3 Want ik mis die gekkerd :3 Hihi <33

Ik heb wel een lekkere drukke week achter de rug, wauw...

Byee xxxx

Geen opmerkingen:

Een reactie posten