zondag 18 november 2012

Engeland.

Engeland. Ik heb echt een zwak voor dit land. De vlag, muziek, kleding. Gewoon alles. En dat terwijl ik er nog nooit ben gewest. Das nog eens leuk. Haha, daarom ben ik zoo blij dat ik met de voorjaarsvakantie ga !

Tumblr_lyoneckj0k1r60zhwo1_500_large
Ik wil naar Londen. Nu. Om in leuke kleine restaurantjes te eten, de heledag foto's maken, shoppen.
Ik ben echt verliefd op Engeland. Men wat zou ik daar graag willen wonen. Laat me erheen :3 Nu...
Hihi, maar het is echt een land met sweer. Dat is te zien op alle foto's. Dus dat maakt me blij. Ook dat de engelse kleding stijl deze kant op komt. De studds, kraagjes en ear curfs. Dat is daar al een tijd lang mode en komt nu hier heen. Yes. Alles ligt vol met leuke dingentjes en mooie sieranden. Dankje Engeland <3

xxxxxxxx

Geen opmerkingen:

Een reactie posten