zaterdag 17 november 2012

Music in my head

Daar is hij weer. Een nummer dat ik nonstop luister. is dat slecht ? Ik denk namelijk van niet want iedereen heeft het :) Hihi.

Tumblr_lncojehijs1qazstso1_500_large
Het zijn deze week twee nummers. Want ik ben echt verslaafd aan muziek. Zelfs tijdens het leren heb ik muziek opstaan. Dus ja. Welke twee dat zijn ? Luister maar gewoon :D


Het begin is zo mooi, dat ik elke keer gelijk met kippenvel zit. En zijn stem is ook echt geweldig. Niet zoals normaal en dat maar het nummer zo uniek. En dan ook nog een geweldige tekst, ik ben verkocht.

En een ander nummer wat ik helemaal geweldig vind:


Het is een oud nummer, I know. Maar dit is echt een geweldige cover. Ze zingt niet alleen maar covers, maar die blijf ik eigenlijk toch het mooist vinden. Starships van Nicki minaj heeft ze ook heel mooi gedaan <3 Echt mijn favo's.

See you soon <3
xxxxxxx

1 opmerking: