woensdag 7 november 2012

Time flies

Wauwie, wat gaat de tijd snel. Niet perse deze week of maand, maar in het algemeen. Het is alweer november, ik zit al halverwege mijjn examenjaar. terwijl ik nog zo veel dingen kan herinneren.

Tumblr_m8ll727pdx1rdvzygo1_500_large

Op kamp met groep 8 wat alweer bijna 4 jaar geleden is. Kamp met de eerste, wat echt vrezelijk was. De reunie die een vriendin en ik hadden georganiseerd voor groep 8 waar zelfs de leraren naar toe zijn gekomen. Mijn eerste scoutskamp wat echt super was <3 De dag dat Manon en ik vriendinnen werden. De andere scouting kampen. Zoveel ijsjes halen dat je het supersuper koud hebt en dan nog een ijsje eten. Jamborette meer dan ander half jaar geleden. In een hele stomme klas kwam zonder mijn vriendinnen. Werkweek in de ardennen anderhalf jaar geleden. Dat ik eindelijk weer bij Nina en Lisa in de klas zit. En nu zit ik in de examenklas en ben ik klaar met de mavo in mei. Het is zo raar om er over na te denken. Echt heel raar. Dat je drie jaar geleden op de middelbare school kwam en alles nieuw was, en het lijkt veel minder lang geleden te zijn....

Time flies, so enjoy every moment <3
xxxx

Geen opmerkingen:

Een reactie posten