zaterdag 17 november 2012

I'm back

Ik ben er weer <3 En waar ben ik geweest. Gewoon thuis. Waarom heb ik dan niet geblogt? Nou ik heb mijn eerste tentamen week. En ik moet eigenlijk wel overal een voldoende halen om te slagen én naar de Havo wil gaan. Dus internet op de computer werd mij deze week verboden, en ik was vergeten voor te schrijven dus het ging niet helemaal zoals gepland... Maar het is wel redelijk gegaan :) Ik heb al een 7,6 terug voor iets waar ik een heel slecht gevoel over had. Dus daar ben ik heel blij mee. Alleen de rest nog.

Tumblr_lp5xsdqetu1qj5qvfo1_500_large

En waar heb ik voor de rest gezeten ? Ik heb twee keertjes gedanst en twee keertjes gewerkt. En, ik ben naar de kapper geweest :) Zit nu wel anders, maar zo leuk :3 Hihi. Ohja, en ik ben naar de fysio gegaan want me rug zat weer enorm vast. Het doen nu alleen wel echt pijn, maar dat moet moet morgen over zijn :) En de rest van mijn tijd heb ik alleen geleerd. En heel veel chocolaatjes gegeten. Maar ik heb wel een drukke week achter de rusg. En wat helpt nou beter dan bloggen ? Juist, niks. Of misschien bloggen met een croisantje met sinasappelsap ? Nomnomnom. Ik ben blij :D

Byee xxx

Geen opmerkingen:

Een reactie posten