woensdag 7 november 2012

Work.

Jaja, ook ik wil centjes verdienen. (Die ik dan natuurlijk gelijk weer uitgeef aan kleren, like always) Maar wie zegt dat werken niet leuk is ? Natuurlijk zou ik ook graag geld verdienen met mijn blog, of via youtube. Maar om echt te werken vind ik niet zo erg hoor.
 
 

4627596534_a58c601c72_large


Maar als je niet met je blog geld kan verdienen, moet je toch gauw denken aan serveren of vakkenvullen. En nou doe ik sinds kort dat laatste. Ik was voor de vakantie al op solicitatie geweest maar hoefde pas afgelopen donderdag te beginnen. Het was echt een chaos, de jongen die mij moest inwerken was een uur later in geclockt. En toen hij er eindelijk was, liep hij de heletijd weg... En als je het eerste uur alleen staat en je moet een  nieuwe kar pakken, tja, dan word het wel een chaos. Eerst een verkeerde kar, daarna verkeerd product staan bij te vullen.. Maar man, wat was ik rustig zeg...
Tumblr_lzybe6oiou1r87pido1_500_large


 Maar wat heb ik gister een lol gehad, haha. Gelukkig hoefde ik niet alleen te staan. Ik was de enige nieuwe die samen mocht vullen (jaa, we hebben 10 nieuwe mensen, allemaal op dezelfde dag ingepland). We moesten de thee en koffie vullen. Nou, ik dacht dat het niet zo heel moeilijk zou zijn, even thee en koffie vullen. Maar als je de eerste doos open maakt zie je al waarom niemand de thee wilt doen. Al die kleine doosjes thee, die pakjes koffie en dan ook nog allerlei soorten koekjes. Het was zoooo veel. Ik, die pas voor de tweede keer ging werken moest dat dus gaan doen. Vorige keer was er mij helemaal niks uitgelegt, dus nu ineens zooo veel informatie dat ik de helft weer gelijk vergat... Dus daar sta je dan te zoeken naar de aardbeien thee, en je handen vol. Als er op dat moment een klant komt ben ik natuurlijk weer de enigste die vergeet dat ik mijn handen vol heb en ligt alles op de grond. Gelukkig kon de klant er ook wel omlachen :) En dit was pas het eerste half uur, haha.
Mooi avonduur hé? :) Haha

xxxxxxxxxxxxx <3


Geen opmerkingen:

Een reactie posten