zaterdag 17 november 2012

Blogblog

Bloggen, dat vind ik nou leuk. En het leuke is als er mensen met plezier naar kijken. En het leuk vinden wat jij ook leuk vind. Maar wat hebben jullie deze week gemist en welke nieuwe digen gaan er komen? Daar gaan ik het dan nu even over hebben. :)

A6thfk4cqaehdh3_large

Een van de dingen waar ik dus geen tijd voor had was 'How I see the world'. Dit zou niet afgelopen donderdag online komen, maar al die week ervoor, maar ook toen werd ik gescheiden van de computer. Dus de komt nu aankomende donderdag, met veel foto's :D Er zijn nog meer dingen die ik niet gedaan heb door mijn SE-week. Namelijk: Scouting, ik wou toch vaker over scouting gaan bloggen, het kwam er echt niet van. En Music in my head. Het stukje die elke week post en daar is een nummer of meerdere nummers te horen die echt kapot draai die week. Ook heb ik 'Week is done' niet gedaan, gelukkig komt die van deze week morgen online!

Dan wil ik nog een post maken over vrienden, want ja, die zijn heel belangrijk. En ik wil er een maken over horoscopen, want die vind ik eng.

Dan wil ik ook weer een paar filmpjes maken en ook daar heb ik ideeën over :)
Ik wil een dagje filmen dat ik naar school ga, niet heel boeiend maar ik word zeker een keer aangereden, haha.
Ik wil een paar tags gaan opnemen dus dat is ook een leuke zoektocht.
En ik wil vloggen als ik leuke dingen doen :) Want ik vergeet nu steeds mijn camera mee te nemen, zo slecht...

En ik deed lang geleden nog iets creatiefs, 'Be creative, be yourself'. Daar wil nu echt weer een project van gaan maken, dus dat word ook heel leuk :) Ik ben nu nog een shirtje aan het maken'en ik ga een moodbord maken omdat ik een 'nieuwe' kamer wil met kerst, dus dat word lekker ideeën opdoen :)

Haha, ik heb nogal wat om te doen :D, dus dit word lekker bloggen aankomende tijd <33

Byee, love you xxxx

Geen opmerkingen:

Een reactie posten