vrijdag 2 november 2012

Music in my head.

Het is weer zo ver, ik weer een nummer wat ik helemaal kaapot draai en niks anders meer luister.En dat dan non-stop. Haha. Ik denk dat jullie veel van julie het niet zal weten, maar toch. Het is 'Little things'. Het nieuwe nummer van One Direction <3 Het is echt een gweldig nummer. Ook het tweede nummer van de jongens die is geschreven door Ed Sheeran. Het is echt een heel ander nummer dan we gewend zijn van de jongens. Maar man, wat een geweldig nummer.



Het is echt zooooo een mooi nummer <3 Dit luister ik dus al 4 dagen non-stop. Haha, echt slecht. Maar veel mensen hebben dat, dat ze een nummer helemaal kapot draaien en daarna nog steeds een van hun favo nummers is <3 En datis ook met dit nummer zo. Ik kan nu al niet wachten tot het album uitkomt 9 november....

Geen opmerkingen:

Een reactie posten