zaterdag 3 november 2012

One Direction

Jaaaa, ik weet dat sommige van jullie dit weer heel snel weg zullen klikken. Okay :3


Het is echt zo gaaf. Ik heb vanmorgen dus tickets gekocht voor One Direction in Amserdam. Ze komen in mei één concert doen in Nederland. En het is me gelukt om kaartjes te kopen <3 En nu ben ik dus heel gelukkig. Ik had ook al het nieuwe nummer van de jongens laten horen. Maaaaar, gister is de video uitgekomen. Manoman, ik ben verliefd.


Ik ben echt om. Er zijn gister ook twee nummer van de jongens uitgelekt. Iedereen wil die graag hore, ook ik. Maar de als jij ergens zo hard voor werkt en iemand krijgt dit te pakken. Ja, dat zou ik ook heel klote vinden. Ik heb ook de nummers geluisterd en vond ze geweldig. Maar toch vind ik dat je dit niet kunt maken.

xxxxxxxxxxxxxxxxxxx

Geen opmerkingen:

Een reactie posten