donderdag 1 november 2012

Being unique.

Iedereen is anders. En dat is maar goed ook. Ik zou het zo saai vinden als iedereen hetzelfde zou zijn. zo heeft iedereen zijn eigen dingentjes. Van die rare tikjes. Door die tikjes is iedereen unek.

Zo heb ik ook hele rare eigenschappen/gewoontes:
 - Als ik naar de tandarts toe moet mijn tanden langer poetsen?
 - Ik soms tandenpoets verslaafd ben? (Ja, dat kan. Dan poets ik mijn tanden wel 5 keer op een dag)
 - Sla twee treden over op de trap als ik naar mijn kamer loop
 - Zoek altijd op internet naar DIY dingentjes, schrijf het altijd op de doe er dan nooit iets mee.
 - Als ik honger heb altijd wacht tot iemand het voor mij klaar maakt, omdat ik echt te lui ben om het zelf te doen.
 - Als ik me rot voel altijd alleen dat dingentje in me dagboek schrijf en dan weer een paar dagen niks schrijf.
 - Ik thuis altijd een knuffeltje in bed heb liggen maar nooit mee neem als ik ga logeren.
 - Als ik in de stad ben altijd super veel ga passen en dan eigenlijk niks koop....
 - Ik bang voor horoscopen omdat het bijna altijd waar is.
 - Als ik alleen naar huis moet fietsen als het laat is, ik soms doe alsof ik bel of sms...
 - Tijdens HIT op het wordt ' knug' ben gekomen.
 - Als ik moeilijke woorden gebruik meestel geen idee heb wat ik zeg.
 - Ik tijdens de les heel vaak mijn nagels vijl
 - Ik altijd aan mijn shirtjes/jurkjes trek zodat het dan strak zit.
 - Als ik hoofdpijn heb, ik altijd met mijn hoofd in mijn handen leg.
 - Ik altijd tegen mezelf praat als ik in me eentje iets moet doen.
 - Ik soms midden op de dag mijn make-up eraf haal en het er dan weer gewoon op doe.
 -  Ik heel vaak alleen naar Manon hoef te kijken en dan weet wat ze denkt (Wat soms best wel eng is hoor)
 - Ik altijd hele verhalen kan lezen in de ogen van mensen.
 - Ik altijd een liedje twee weken non-stop luister en daarna twee weken niet.
 - Ik ananas alleen lekker vind als het in een tropisch land ben, anders is het zo zuur.
 - Ik mezelf altijd  beloof om sieranden om te doen, maar dat bijna nooit doe.
 - Ik dingen lik om ze toe te eigenen
 - Ik in het weekend altijd eindelijk in me bed blijf liggen en dan een pyjama dag houd <3
 - Ik altijd 3 keer mijn haar was en 3 keer met cremespoeling
 - Ik een make-up tasje in mijn tas heb maar die nooit gebruik
 - Ik mijn haar altijd in een knot doe en nooit in een staart
 - Heel vaak het woordje 'Ik' heb gebruikt...

Ik denk dat dit redelijk mijn rare eigenschappen/gewoontes zijn :)
Ik moet nu al lachen als ik dit gelijk terug lees, het is zo grappig...

xxxxxxxxxxxxx

Geen opmerkingen:

Een reactie posten