zaterdag 24 november 2012

How I see the world

Jaaaaaaa, eindelijk. Men, ik was het helemaal vergeten. En men wat voelde ik me schuldig. Wauw. Maar ik heb nu genoeg foto's. Ohja, en ik ga vanaf nu op vrijdag deze post online zetten omdat het makkelijker uitkomt met school en werk. Maar hierbij de foto's:


BTW, textiel. Deze les krijg ik van mijn mentor en deze
vond ons zo goed werken dat ze thee en chocola
mee had genomen <3 Echt lief. 

Nomnomnom, meloen thee en Milka biscuit
chocolaa <33



Mijn rooster van mijn tentamen week, Wat wil ik die graag
terug zeg. </3

Dagje ziek . Ambertje was ook lekker lui zeg.

Oeeeewwhhh, yess :D En ik durfde het niet open
te maken, Hahaha.

Jaaaaaaaaaa, mijn album <3

Dagje naar Arnhem. En dan natuurlijk het bos even in.
Zo jammer dat we hier geen bos hebben, want het
is echt heerlijk om hier rond te lopen. Echt heerlijk.

Lerende, maar dit was toch wel een erg mooi plaatje.

Het leren was ik zat en haalde mijn potloden weer tevoorschijn.
Ik teken graag maar doe het echt te weinig. </3

Jaa, hair cut. Kwam net van kappertje :)

Tien uur uit zijn, lunchen met een pizza, perfecte planning.

Ik eet snickers. Veel snickers, want ik krijg
ze op school altijd van een jongen uit
mijn klas. En het is zoo lief <3

Shoppen in Amsterdam Op het station wachten :)

Echt een heerlijk vest dit <3 ben echt
op de new yorker. 

Zo moeilijk is het toch niet om Daisy te schrijven ?

Nomnomnom.

Mag ik het geld please om deze tatoeage
te laten zetten.  Please .

Ombre lips gemaakt :D Eigenlijk best gaaf
geworden, vaker doen ?


Ik heb een 4M feest binnenkort. Een soort
examenfeest. En ik ging vandaag eens op stap
en vond dit jurkje. Ik ga denk ik deze niet kopen,
ook al twijfel ik hier heel erg over. Want ik heb
 echt een super mooi jurkje gezien !

En dat is deze. Wauw wat een geweldig jurkje is dit <3
Ik weet nu al dat het deze word. Dus van de week
maar even ophalen :D <33
Dit was het dan wel. Ik heb heeel veel foto's niet kunnen kiezen omdat het er dan echt 80 waren. Ik zal zorgen dat ik vanaf nu echt elke twee weken deze post online zet...

Beee, see you soon. xxxxxxx

Geen opmerkingen:

Een reactie posten