woensdag 31 oktober 2012

Too busy..

 


Wauwie, dat ik echt de eerste keer dat ik zo lang niet blog. Het is gewoon al woensdag. Maar ik had al gezegt dat ik het heel druk had... School vraagt zo veel energie van mij. Niet leuk.

Dat jurkje wat de docent hier aanwijst heb ik gemaakt op de
atelierdag. En ook nog mooi de tweede prijs mee gewonnen.
Erg trots hierop :3

En dan moet ik ook maandag me werkstuk inleveren van BTW. Dit is trouwens gewoon textiel maar dan als een examen vak bij mij op school. Het is alleen voor de MAVO, maar veel meiden van de HAVO zouden dit vak ook graag willen hebben. Dit vind ik dus echt super tof omdat ik later  natuurlijk ook naar de kunst academie- mode afdeling wil gaan doen.

 Het is alleen zoo veel werk. Jemig. Maar het wordt wel super gaaf. Wat ook heel tof is, is dat als ik twee werkstukken gemaakt heb (ja, twee en de eerste moet nog af :$) we die 'kleding' moeten gaan showen. Op een modeshow bij mij op school. Echt super. Vorig jaar moest ik ook lopen. En manmanman wat ik heb ik daar van genoten zeg <3  En dan ik er over twee weken ook mijn eerste SE week. Dat houd in dat ik weer een weekje wat afwezig zal zijn, maar ik moet echt me best gaan doen om al mijn cijfers hoger dan een 7 te halen. Dan weet ik dat ik naar de havo door kan :$ Ik wil namelijk zo graaag havo doen.  En dat kost tijd... Maar ja, het gaat super worden na school <33

Geen opmerkingen:

Een reactie posten