zondag 14 oktober 2012

week is done.

Dat was dan de tweede week van oktober. Het ging niet zo snel, maar ik wat blij dat het niet de hele week regende. Ook al regende het sinds vrijdag nonstop. Gelukkig vrijdag met de auto naar school. en met de auto terug.



Vrijdag heb ik mijn middag lekker verpild. Ik heb de hele middag bij nina gezeten. We hebben eerst gegeten. Veel gegeten, ik had namelijk weer van die eindelose vreetbuien. Dus na 2 tosti's, 2 broodjes, eindelose koekjes zijn we naar boven gegaan om 'The hungergames' te kijken. In 'The hungergames' komen zulke mooie teksten voor :3 blub. Dus ik ga mijn favorieten teksten uit de film/boek laten zien. 


Hier zitten Peeta en Katniss samen in de grot. Hij zegt dit. EN het is zo lief watn hij wel echt verliefd op katniss en niet alleen voor de camera.


Dit is gewoon super mooi. En volgens mij is het wel echt zo.

Dit is het einde van de trilogie  En het is zoo mooi. Voor iedereen: Kijk de film, en vooral. LEES HET BOEK, het boek is zo veel mooier dan de film, en je snapt dingen ook beter. Dus please lees de trilogie <33

Daarna heb ik naar huis gegaan. Lekker :) En s' avonds een super gezellig opkomst. 
Gister heb ik de hele dag binnen rondgehangen omdat ik niet zo lekker was. En het was ook niet heel slim om zo laat op te blijven. Maar ik moest wel. Want '3 on stage' was weer op. En dit keer met Ed Sheeran. Hij is echt een held. Maar ik moest dus wel wakker blijven. Het duurde namelijk van half 12 tot half 1. Dus ik lag er laat in. 

Vandaag had ik een 'Verwen jezelf ' dagje, wat inhield dat ik maskertje op deed en veel chocola at :3 



En het was heerlijk :) Dus meiden, en ook jongens. Neem eens een dagje vrij van alles en geniet. Zet lekkere muziek op, doe een maskertje op en wees blij met hoe je bent! <3 

xxxxxxxxxxxxxxxxxx

Geen opmerkingen:

Een reactie posten