donderdag 18 oktober 2012

School in killing me.

Ik begin dit weer met een 'Sorry'. Want ja, ik heb als 4 hele dagen niet geblogt. Hoe dat komt? Nou, dansen school en werk. Want jaja, ik heb een baantje :D Ben ik echt heel blij mee :3 Maar dat ik toch niet zo erg ? Ik ga wel lekker alles apart zetten voor bijv. een laptop of camera. Het is zo jammer dat ik het zo druk heb, want ik zie mijn vriendinnetjes heel weinig, ik kan bijna geen hobby's doen. En jullie natuurlijk. Ik heb gewoon zo weinig tijd terwijl ik met alles al achterloop. Het gaat echt niet... En heel goed combineren gaat nog niet, ik denk dat ik er nog even in moet komen... Maaaaaaaar, het is bijna vakantie. Dusss, dat houd in lekker ga bloggen en vloggen. Ik hoop elke dag een filmpje online te zetten, veel foto's en veel blogposts. Ik heb eerst nog een super leuk weekend, waarin ik niet veel ga bloggen. De reden ? Ik ga een weekendje naar scouting. Ja, van morgen tot zondag ochtend. Echt super <3333 Hier ga ik natuurlijk super veel foto's maken en dergelijke. 
Ik ga maar weer eens.

xxxxxxxxxxxxxxxx

Geen opmerkingen:

Een reactie posten