zaterdag 13 oktober 2012

quotes.

Jullie weten allemaal al dat ik echt hou van qoute's en mooie tekstjes. Ik heb ze in me agenda staan, op me muur, telefoon en de hele pc staat er mee vol. Maar qoute's vind ik meer hebben als ze echt getekend worden in plaats van op de pc. En dan heb ik net een super lief vriendinnetje die dat met veel passie doet. Juul.

Mijn favo qoute's die zij heeft opgeschreven :D




Deze vind ik echt bij me passen. Ik zit altijd vast aan dingen die zijn gebeurt in het verleden. Soms door een traantje weg te pinken, maar vaak ook door lachend terug te kijken. Dus wees blij dat er sommige dingen zijn gebeuren.


Dit is niet persee omdat ik het een hele mooie qoute vind. Maar omdat ik aan dit liedje zoooo veel herinneringen heb. En het gewoon een geweldig  nummer is <3
Still love you, it doesn't matter what you say, i'll never forget you. 
(The person i am talking about will know it :3 )


Geef de personen van wie je houd een speciaal plekje in je hart. Doe het. Je zal dan weten van je echt houd <3


Do you remember? Dream bigger. Why not. Echt precies dit.


Dit is gewoon mooi. No words.


Make the right choise <3


Wil iedereen even onthouden dat je mooi bent. Hoe je er ook uitziet !! En hou van jezelf. Dan pas zal je leren van andere te houden.


BE YOURSELF <3


Doe wat jou blij maakt, niet wat anderen blij maakt.

Als je nog meer mooie qoute's wil: juulbirdx

xxxxxxxxxxxxxx

Geen opmerkingen:

Een reactie posten