donderdag 25 oktober 2012

How i see the world

Jaja, het is weer twee weken later. Dus even veel foto's, dit keer wel wat meer. Maar het wel leuk :)
Installeren <33 
Mama had een heerlijke cappuccino voor me gemaakt <33 

Mijn nagels Galaxy gelakt :) Ik vind het best mooi geworden :3
Ik had een van mijn waxjes aan staan :)
En ja, dit rook heerlijk. Helaas is deze nu alweer op, dus moet
dit geurtje snel weer een keertje kopen :D
Ambertje kwam even lief op schoot liggen :)
Ik heb mijn aquarel-potloden weer tevoorschijn gehaald
en ben lekker gaan tekenen :)
Deze hele map moest ik binnen twee dagen doorgelezen
 hebben en  ingevuld, Tja, ik wil toch graag dat baantje :3
Maar het is allemaal goed en wel ingevuld en ingeleverd. 
Jaaaaaaa, aapje <3 Haha, zo begon mijn scouting weekend <3
Met apen maskers uit te knippen...
Eerste avond, we gingen eten :) En Fred liep heet toevallig
langs... We hebben wel heerlijk gegeten. Helaas waren ze
vergeten om voor mij een vega bordje te maken, dan alle
kip maar aan Manon gegeven, die ze wel lekker vond, haha. 
Hahaha, Bram was een kleurplaat aan het inkleuren op spele.nl
Hahaha, wat heb ik genoten van deze avond <3
Kijk hoe mooi het is geworden :)
Ik ging lekker pannenkoeken bakken. Nomnomnom  <3
Veel van jullie zal dit niet veel zeggen. Haha, voor de mensen
die het wel snappen, het moest even en ik verveelde
een beetje boel. 
En dit was de andere hand. En nu zullen de meeste van jullie
snappen wat er hier staat. Haha. 
Ik was Carcassonne aan het spelen met Aloë en een
vriendinnetje die Aloë te logeren had. En natuurlijk had ik
weer verloren, zoals altijd...


De konijntjes zijn lief <3333


M&M column schrijven, jaaaa, Manon en ik hebben
 een column, in de Brigazet.  Dit is het programma van de
opkomsten die we op scouting hebben :) Hier hebben wij een
column waar we ons verhaal vertellen. En het was weer
tijd dat wij het stukje gingen schrijven, En ohja,
Manon had een schaar. 






TADAA, we zijn klaar :3 Hihi, we hadden de inleiding af en
waren toen al inspiratieloos. Maar het is af :D 









Ambertje was zich weer aan het aanstellen. 

Geen opmerkingen:

Een reactie posten