vrijdag 19 oktober 2012

Bah.

Jullie hebben ook allemaal wel eens van die momenten dat je echt niet lekker in je vel zit. Alles gaat mis op school, je hebt thuis alleen maar ruzie, veel te veel huiswerk, en simpel weg een te druk schema. Ik ben er net aan begonnen en word nou al gek. Ik heb ook school echt geen concentratie, het is veel te saai. Ik kan bij alle vakken alleen maar tekenen, simpel genoeg. Ik kan thuis geen huiswerk maken, lukt gewoon niet. Thuis gaat het niet zo lekker. En dan door alles bij elkaar ook nog lage cijfers... Dit is hoe mijn leven nu is. Ik hoop dat snel over gaat.... Nu kan ik alleen hopen dat ik lekker de tijd kan nemen op school, thuis en op me werk. En dat alles in mijn rooster past. Want ja, ik doe ook nog eens eind examen doen... En nu begint geluk een super leuk weekend <3 Ik ga jullie dit weekend gewoon lekker op de hoogte houden. xxxxxxxxxxxcxx

Geen opmerkingen:

Een reactie posten