zaterdag 20 oktober 2012

First day.

Nou, de eerste dag van de Joti zit erop. Dat houd gewoon in dat het over middernacht is en het nu zaterdag is. Maar man, wat hebben we al veel gedaan... Om iets over 4 stonden Manon en ik voor het clubhuis, helemaal bepakt en bezakt. En dat is een hoop. Ik weet zeker dat ik ook een hele hoop overbodige dingen mee genomen, maar dat doe ik altijd :) En toen? We hebben een uurtje lopen rondhangen en AA gedronken, want ik heb er nu al 3 op en het is pas vrijdag avond. Maar voor de rest is het echt super. Het eten was lekker en we zitten nu ook nog super gezellig in het clubhuis achter de pc enzo.



 We hebben ook voor de zogeheten scoutgames een eigen kwartet gemaakt met slaapmatjes, sleutels, phone's en ga zo maar door. Haha, muziekje erbij, en hele moeien oogjes. En we hebben nog een hele nacht te gaan. Het is pas half 1 en er is net iemand de deur uit op shoarma te halen. It's going to be a long night... Gelukkig morgen even naar huis om bij te slapen, maar ook me werk doen. Vooral bijslapen dus, want ik moet morgen ook nog de hele avond :) Het is echt super gezellig en er komt nog een lange nacht aan. Dus over een paar uur maar gaan slapen.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten