maandag 24 september 2012

Lushhhhh.

Ik had gister belooft een review te doen over de R&B van de lush. Dus hierbij de review, Haha. Maar goed.


Het potje zelf. Ik vind het een best mooi potje, gewoon als de rest van de Lush collectie. Maar goed :)
De titels vind ik zelf altijd erg tof bij de Lush. Zo heb ik ook een shampoo die 'Syntia Sylvia Stout'. Echt een perfecte titel. Maar de shampoo is zooo fijn. Het helpt heel erg tegen pluizig haar. Dus ik word daar echt gelukkig van. 


Zoals je kan lezen is dit voor droog en beschadigd haar. Maar je moet het echt alleen gebruiken als je extreem droog haar hebt, of heel erg beschadigd. Als je haar normaal is word het er heel vet van, waardoor het eigenlijk geen effect heeft. En je haar er heel onverzorgd uit laat zien.
Zelf heb ik een hele bos krullen waar ik echt rots op ben. Maar het is wel dat het met de R&B er echt mooier uit gaat zien. Het oogt veel verzorgder, terwijl je haar heel verzorgd is.


Zo als je kan zien is het best wel een dik papje, het is heel vet, wat je ook kunt zien. Het is zo jammer want je kunt het alleen in nat haar gebruiken, terwijl het veel makkelijker zou zijn om gewoon te gebruiken. Al is het voor mij echt een must-have. Ik kan echt niet meer zonder.


Wat ook heel fijn is, is dat alles wat bij de Lush vandaan komt, natuurlijk is. Alle 'ingrediĆ«nten' zijn plantaardig. Daarom is het ook heel fijn dat de potjes gerecycled zijn. En als je wat kopt bij de Lush krijg je het ook mee in een papieren tasje. 

 Mijn mooie bos krullen, het pluis nog steeds aardig, maar het is echt een stuk minder. Dus ik hen echt heel happy :)

xxxxxxxxxxxxxxx

Geen opmerkingen:

Een reactie posten