maandag 24 september 2012

ehhhh, jaaaa.

Hahaha, super orginele titel :) Maar ik ga gewoon weer wat reviewen :3 Maar okeeee, ik mag dat :3


Het is een beetje een saaie review, maar het leek me wel gewoon leuk om te doen :) 
Ik  had meestal alleen  een cleaning milk, maar ik heb sinds een tijdje een best onzuivere huid, het werd dus tijd voor iets anders. Dus toen ik thuis kwam stond er een pakje van mijn lieve mama te wachten, had ze dit eventjes voor me gekocht :) 


Nou de cleanings milk, deze is heel fijn, alleen vind ik hem iets te dik, hij verdeeld niet heel prettig maar doet wel zijn werk. Dus daar ben ik wel heel blij mee. Alleen moet ik wel een tonic gebruiken, anders word mijn huid gelijk zo droog.


De tonic doet zijn werk ook zoals moet. Wat ik zelf heel vervelend vind is dat het heel erg naar alcohol ruikt waardoor je ogen gaan prikken, maar je raakt er aan gewend, al ben ik er nog steeds erg gevoelig voor... Zo jammer, want het is een goed product.

Dit product is echt me favo. Het maakt me huid weer helemaal zacht die uitdroogt door de tonic. Het is een face-wash, met scrubdeeltjes :) lalala. maar ik ga dansen :3

xxxxxxxxxxxx

Geen opmerkingen:

Een reactie posten