zondag 23 september 2012

Shopaholic...

Sorrrrryyyyy, heb gewoon al 3 dagen niet geblogt. Naja, ik heb wel een superleuk weekend gehad :) Dus daar erg blij mee. Gister een superleuke verjaardag van Myrte en vandaag een daje de stad in met mama :) Dus ik ga eens laten zien waar ik me geld aan heb uitgegeven. Haha. Eerst even de dingetjes die niet kleding zijn :)

Er zit een winkeltje in Haarlem die er nog niet zo lang zit. Het is een soort eurowinkel, alleen is de kwaliteit super en is alles super mooi :) Omdat ik lekker creatief ben, en deze kraaltjes zag hangen, heb ik ze snel in me mandje gedaan :) En dan vanavond maar eens kijken wat ik ervan kan maken :3 
Deze kraaltjes waren €3,00.


In dezelfde winkel zag ik deze termobeker staan. Ik wou er al zo lang eentje, kan ik eindelijk koffie mee naar school :3 En als koffie verslaafde vind ik dat erg nice. Nomnomnom. (Trouwens, ook heerlijk in tussenuuren die ik geregeld heb.) Deze superleuke beker was €4,00.



Zit er uit als een mooi versierde kleding hanger. Het is alleen niet voor kleding, maar voor kettingen, armbanden en oorbellen. Echt een geweldige uitvinding. En ik zocht al zoo lang zoiets, kon het alleen nergens vinden. Ook deze was €4,00


Dit product gebruik ik al een tijdje. Het was op en ik moest gewoon een nieuwe hebben.

R&B, ik ga het nog reviewen, dus geduld ;)


Nu de kleding, het is niet zo veel, maar wel genoeg om jullie te laten zien :)


Te beginnen bij de V&D, daar was deze supersupersuper cute pyjama :3 Met winnie the pooh erop. Echt hoor, ik heb een zwak voor elmo en winnie the pooh. Okeee.


Ennnn, ik heb een bijpassende broek gekocht. MET STIPJEESSSSS :D 


KIJKK, het is echt super cute. Ik  hou van Pooh.


Ohja, en ik had een nieuwe jas nodig, dus die heb ik bij de wonderwomen gehaald. Hij zit zzoooo lekker :)


Als laatst ben ik naar de best kept secret gegaan. En ik had al gezegd dat ik hem ging kopen,nu heb ik em echt :DDDDD 

that's it. 
xxxxxxxxxxxx M.


Geen opmerkingen:

Een reactie posten