donderdag 12 juli 2012

Tas

Een tas. Ja. Een tas. Ik had het afgelopen jaar het vak BTW gehad. Dit is een uitgewerkte vorm van textiel. We moesten een kleding stuk maken en er een modeshow me lopen. We moesten kleine werkjes maken en dus ook een tas. Mijn tas was erg goed gelukt. Maar niet zo goed dat ik er ooit over na heb gedacht om die te verkopen. Maar ik heb de afgelopen weken dus zo veel complimetjes en vragen daarvoor gehad dat ik heb besloten er nog een paar te maken en te verkopen/kado toe doen.
Dit is de tas voor school:


Je moest een Persoon bedenken voor wie je die wou maken. Ik had voor me aller liefste vriendinnetje gekozen: Manon. Omdat ze een van de personen is bij wie ik altijd terecht kan. En ze kent me het best van iedereen. Echt iedereen. Dan moest je ook een 'sub-thema' kiezen. Zoals te zien is dat hier lief. Dan moest je in je subthema een collage maken. Die werd erop gestreken en voila, daar was mijn tas. 
Toen ik gister in de Jan Sikkes was heb ik twee tafelzeilen meegenomen om eens aan die andere te beginnen. Dit zijn de stofjes, nou stofjes het is speciaal tafelzeil om mee te naaien:



Als ik ze af heb zal ik er weer een stukje over schrijven. Maar dan ook het hele proces. Want wat je niet ziet op de foto is dat de hele binnen kant is gedaan met batic. Of nu beter bekend als Tie and Die. Wat ook nogal veel werk is. Maar dat zien jullie snel.

Big loveee xxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxx

1 opmerking: