donderdag 12 juli 2012

B-Day


Haaaaaaaaaaaaai,
Ik ben net thuis van een super-uber leuke verjaardag van Juliette. Een super lief meisje die ik al ken sinds groep 6. Maar eigenlijk wou ik het niet over haar verjaardag hebben maar over wat ik heb gegeven. Ik heb een heel mooi kettinkje van de Six gegeven. Zij had mij ook iets creatiefs gegeven, dus dacht ik dat het leuk zou zijn als ik iets creatiefs deed. En dat heb ik gedaan. Ik heb s'ochtends even naar de Jan Sikkes gegaan. Dit is een winkel in de stad waar ze alleen stof verkopen. En natuurlijk alle bijbehoren. Knoopjes, lint en vilt.
Er lag ergens een grote paarse vilten lap voor €2,50. Dus die mee naar huis genomen. Omdat ik een mooi kettinkje had gekocht dacht ik dat het wel leuk zou zijn als ik die in een mooi envelopje zou doen. Zo gezegd zo gedaan.

Ik heb mijn vilt gepakt en ben begonnen met knippen.

Je ziet misschien die oranje streepjes. Dit was gewoon uit gemak om de vorm uit te knippen.

Dit was dan het eind resultaat. Mijn lieve Juultje had een super verjaardag. Ik hou van je kind <3
En van jullie allemaaaaaaaaal xxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxx

1 opmerking:

  1. Aaaaaaaw, wat een schatje ben je ook! Ik vind je cadeautje echt heel leuk :) xx

    BeantwoordenVerwijderen