zaterdag 14 juli 2012

bitch fight

Van je vrienden moet je het hebben toch? Nou , meestal dan. Soms is het te erg en krijg je ruzie. Al is dat vaak om de meest kleinste redenen.

 Bijv. een vriendje/vriendinnetje. Daar kan je echt hele erge ruzie om maken. En ja, dat is uit ervaring gesproken. En nee, dat is dus niet leuk. Ik heb toen denk ik meer dan 2 uur huilend telefoon gezeten. En dan bijna niks zeggen. Haha, de dag erna was het alweer goed. Het zijn dus echt van die dingentjes. Die zo zijn opgelost. Zolang je elkaar maar vergeeft komt het goed. Het slaat nergens op. Ik kies nu snellen voor mijn vrienden dan voor een vriendje. Een vriendje is echt heel leuk hoor! Maar je moet je vrienden niet laten vallen. Stel het is straks uit. Dan heb je je vrienden laten vallen voor een jongen die toch niet de ware blijkt te zijn. Dan krijg je er echt voor eeuwig spijt van. Het is zoooo stom om te zien dat een jongen tussen een vriendschap kan komen. Dus even een tip: als je die ene super leuke jongen hebt gevonden. Laat je vrienden niet vallen. Ze zijn de enige waar je op terug kan vallen als het uit is.

Een andere reden waar je vaak ruzie over krijgt is dat je elkaar gewoon simpel weg verkeerd begrijp. En dan kan het best een keer voorkomen dat het een beetje uit de hand loopt. Tjaa, dit ook uit ervaring gesproken. Maar aan deze vergissing kan je niks doen. Dus vergeef je vrienden snel, belooft?


Najaa. Ik had niet zo een zin in een heel lang stukje maar wou dit toch even mededelen.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten