maandag 9 juli 2012

Sorry.

Haai schatjes. Sorry dat ik al zo lang niet heb geschreven. Het spijt me echt. Ik had het alleen een beetje druk en was bijna de hele week niet thuis. Maar ik heb nu wel veel om in een keer te vertellen. Dus, te beginnen met vrijdag avond. Omdat we Zaterdag de laatste opkomst van scouting hadden samen met de Scoutd was er die avond geen scouting. Dat hield voor mij dus in om er een super gezellige avond van te maken. Eigenlijk zouden we naar de bios gaan met Cheyenne, Mike en Bryan. Maar omdat Bryan niet meer kon vonden we dat een beetje sneu. We hebben wel lekker in de mac gegeten zoals we eerst ook zouden doen. Daarna zijn we naar het strand gegaan. Het was echt heerlijk weer. Ik was alleen vergeten dat we naar het strand gingen, dus met me hingh heels naar het strand gefietst. Toen we hier, ik denk een uurtje, waren werd de lucht heeeel donker. En ja hoor. het ging regen. We zijn naar een strand tent gerend en zijn lekker droog gaan zitten. Na een half uurtje hebben we maar gewoon een drankje besteld. Gewoon omdat het mag. En toen het bijna tijd was om naar huis te gaan wilden Cheyenne en ik eigenlijk nog zwemmen. Ja, zonder zwem spullen. Toch maar niet gedaan. Al heb ik het zaterdag wel gedaan. We hadden de jaarafsluuiting. Zo raar dat hte seizoen nu al is afgelopen. Vooraf omdat ik niet mee ga op kamp. Voor het eerst in mijn hele leven dat ik kamp mis. Maar dit was echt een top opkomst. We zijn naar het ptt meertje gegaan. Gewoon een klein meertje dat tussen Haarlem en Haarlemerliede ligt. Het zou een soort High-Tea worden, maar het was echt te warm om naar binnen te gaan. En het was ook te lekker weer om niet te zwemmen. Dus is bijn iedereen (behalve de saaie mensen) gewoon met kleren en al het water in gerent. En ja, dat was bent even verfrissend. En dan ben je zeik nat. Gaat de scouts leiding (dus niet die van mij) ons verplichten ons natte shirt uit te doen en je blouse aan te doen. Toen stond je dus met wel 8 meiden die zich moesten omkleden. Maar he, een bh is toch hetzelfde als een bikini ? Kan dus gewoon. Alleen hielp het niet echt, want je hele blouse werd nat van die bh. Het slimste was nog dat we na het sluiten onze blouse altijd open doen. Nou, het was voor dit keer echt slimmer op dat dus niet te doen. Oh. En gister heb ik mijn nieuwe kleding kast in elkaar gezet. Dat was het dan wel zo'n beetje. Xxxxxxxx hopu van jullie

Geen opmerkingen:

Een reactie posten