maandag 9 juli 2012

Perfect list



Gister heb ik in bed dus een soort try before you die lijst gemaakt, maar toch niet helemaal. Het zijn ook gewoon leuke, lieve en mooie dingen. Het is een aardig lijsje (100 !) en het leek mij even leuk om het met jullie te delen. En ik ga wel proberen het lijstje zo goed als mogelijk af te werken. Dus als ik een tijd en lef heb om het te doen, zal ik daar natuurlijk over gaan bloggen. Ik denk ook dat een nog een tweede lijst komt, want et was gister wel een beetje laat toen ik deze af was. Zeg maar gersut dat het half 3 was en mijn wekker vanmorgen om acht uur ging. Maar okee, ik heb dus een hele mooie lijst:

1. Naar 1D,
2. Zwemmen met dolfijnen,
3. Zoenen in de regen,
4. Op wereldreis,
5. Naar een 'prom' gaan,
6. Naar NYC gaan om oud en nieuw te vieren,
7. Trouwen in een sprookjes kasteel,
8. Pizza eten in Italiƫ,
9. Een hele nacht doorbrengen op het strand,
10. Zonsondergang kijken met jou,
11. Een tattoo nemen,
12. Een eigen kleding lijn beginnen,
13. Een eigen zaak openen,
14. Wereld record breken,
15. Puppie adopteren,
16. Eigen huis bouwen,
17. Verf gevecht,
18. Grootste watergevecht ever,
19. Zoenen onder de volle maan,
20. exotisch fruit eten,
21. Een nacht weglopen met hem,
22. Een brief sturen naar een random iemand, om te kijken of die terug schrijft,
23. Flessen post sturen,
24. Snorkelen in een rif.
25. Schildpadden eitjes zien uitkomen.
26. Onderwater zoenen,
27. S'nachts bij de eiffeltouren slapen,
28. oicknicken op een onbewoont eiland,
29. In me eentje op vakantie,
30. Naar Australiƫ,
31. Een koala beertje knuffelen,
32. In een boomhut slapen,
33. Een jaar lang elke dag een brief krijgen,
34. Naar de NYC fashion week gaan,
35. Mijn haar roze verven,
36. Shoppen met  een jongen,
37. Een Gay best friend hebben,
38. Parachut springen,
39. In een film spelen,
40. Bellen vanuit een engelse telefooncel,
41. Zijn trui dragen,
42. Mijn gezicht in een magazine,
43. Dear John kijken,
44. Als date Uiteten,
45. De hele dag ijs eten,
46. Mensen spotten in het winkelcentrum,
47. Naar Milaan gaan,
48. Kampvuur bij maanllicht,
49. Onder de sterren hemel zwemmen,
50. Elke dag naar de bios gaan,






51. Struisvogel rijden,
52. Ontbijten op het strand,
53. Op vakantie gaan met vrienden,
54. Alle festivals afgaan,
55. Uit het raam klimmen zoals bij Romeo en Julia.
56. Film marathon,
57. Hugs from behind,
58. Navelpiercing nemen,
59. Van een rots duiken,
60. In me bikini op wintersport,
61. Een boot kopen,
62. Met haaien zwemmen,
63. Naar de grootste achtbaan gaan.
64. In Disneyland in alle Attracties gaan,
65. Leven als in een sprookje,
66. Met een heel lief iemand trouwen,
67. In me trouw jurk de zee in rennen,
68. Een slaapberichtje van jou,
69. Wakker worden in jou armen,
70. Geld verdienen zonder te werken,
71. Een dag Miley spelen in 'The last song.",
72. Naar het huis van 'the Notebook.'.
73. Minoes na doen,
74. Ierland bezoeken,
75. Verkleed gaan als elfjes,
76. kamperen in het bos,
77. Hemelbed kopen,
78. Grafitti leren spuiten,
79. Onze namen in een boom graveren,
80. Een baby leeuwtje knuffelen,
81. Op cruise gaan,
82. In een luchtballon zweven,
83. Tijdreizen,
84. Wakker worden met een kusje,
85. Olifant rijden,
86. Droom slaapkamer,
87. Peeta knuffelen,
89. Op een wolk zitten,
90. Hand in hand over het strand lopen,
91. Gitaar leren spelen,
92. Het grootste aquarium ooit zien,
93. Een liedje schrijven,
94. Een Winni the Pooh knuffel krijgen,
95.Vallende ster zien,
96. Halloween vieren in Amerika,
97. Kunnen skateboarden,
98. Vierkante watermeloen eten,
99. Spagetti eten zoals in 'Lady en de vagebond',
100. Leren jongleren

Lalala, dit zijn nu dus 100 dingen.
Much love xxxxxxxxxx



Geen opmerkingen:

Een reactie posten