donderdag 5 juli 2012

SHOPPEN

Okee, ik had geld verdiend vandaag. En van het oppassen deze week. Dus met mijn volle portemonnee in me tas ben ik samen met twee hele lieve vriendinnetje naar de stad gegaan. We hebben wat makeupjes gekocht van Catrice. Omdat het al half 5 was liepen we naar de grote markt. Een van de leiding van scouting ging vanmiddag trouwen dus wij hadden erop gehoopt dat we ze nog even zouden zien. We hadden pech. Ze waren net een minuutje weg.  Heel jammer. Toen kon het shoppen beginnen. Ik was op jacht naar schoenen. Ik had jullie toch verteld dat er een Engels winkeltje was? Daar hadden ze hele gave schoenen die ik eigenlijk wou kopen. Ze zijn zoo leuk. Maar omdat ze als print de Amerikaanse vlag hebben, kan je het niet overal bij aan. Dus om toch zo een soort schoen te hebben, heb ik ze gewoon bij de van Haren in het zwart gekocht :)


Ik hou echt van mijn nieuwe schoentjees. De hak is (denk ik) 12 cm. Maar okee, ik ben dus echt gelukkig :3 Daarna liepen we naar een de popshop, een winkeltje in een steegje in Haarlem. Een geweldige winkel, maar het moet wel iets voor jou zijn. Daar zijn we snel weer naar buiten gegaan want we werden een beetje boel hebberig... We zijn lekker op een terrasje gaan zitten. Nu snap ik waarom Haarlem de leukste shopstad is. Er hangt sfeer. Het is midden in de stad en het is echt super mooi. Dat realiseer ik me niet altijd want ik woon er. Dus ik kom wekelijks in de stad. Dan zie ik niet zo snel dat het eigenlijk een best mooie stad is.
Maar goed, ik had mijn schoenen en het terrasje gehad toen ik besloot om toch nog wat makeup te gaan halen.


We zijn even langs de Kruitvat geweest voor mijn favo budget merken. Als je leuke make-up kan kopen, waarom zou je er dan zo ontzettend veel geld aan uit geven? Maar goed. Ik heb dus wat make-upjes gekocht. Ik had nodig een concealer, dus die heb ik gekocht. Van essence gekocht ik nummer 04 - soft honey. Ik ben echt verslaaft aan lipgloss, dan kan ik deze hele mooie nude lipgloss niet laten liggen. Hij is zacht roze met een heleboel glittertjes. Ik hou echt van lipgloss :3 Ook had ik nieuwe oogschaduw nodig. Omdat ik hele donkere ogen heb, draag ik bruine tinten of hele fele kleurtjes. Ik heb twee bruine oogschduwtjes gehaald. Eén bij de Hema en de andere gewoon van essence. Ze zijn redelijk dezelfde kleur maar die van de Hema is iets grijzer. Ik heb ook een hele mooie blauwe koraal kleur gehaald. Nou, hij is iets feller.


Ik heb ook een nieuw borsteltje gekocht omdat die van mij een beetje dood was.... Vraag me niet hoe, maar hij is stuk, ja, echt stuk. 

Nou dat was dus een topdag. Ik wil nog even zeggen dat ik van mijn beste vriendinnetjes Manon en Anouk jou <3333 Ook van jullie allemaal hoor !!! xxxxxxxxxxx


1 opmerking: