donderdag 5 juli 2012

Photo's

Na echt een geweldige dag ben ik een achter de computer gekropen om een leuke photo challenge. Waarom? Omdat ik standaard elke dag wel foto's maak maar er dan niks mee doe. Aan het eind van de dag verwijder ik die dan weer omdat het meestal meer dan 30 foto's per dag zijn. Dus ik dacht zo? Waarom kan ik er niet iets nuttigs mee doen? Dus ik heb toch wel een uurtje op de computer gezeten om iets leuks te vinden. Maar het is gelukt.

Dus dit ga ik doen. Ik ga het wel in één keer posten. dus dat duurt nog even. Ik denk alleen dat ik het niet in dertig dagen ga doen maar in minder omdat ik 30 juli vier weken naar Midden Amerika ga. Dus ik denk dat ik de laatste paar dagen gewoon twee foto's op één dag ga maken. Ik heb er nou al zin in. Dus het gaat me gewoon lukken om het op tijd te posten. Naja, dit was gewoon een leuke mededeling. Haha, much love xxxxxxxxxxx

Geen opmerkingen:

Een reactie posten