zaterdag 14 juli 2012

mijn vriendinnetjess

Omdat ik gister echt te moe was alle foto's up te loaden doe ik het maar vandaag. Gister heb ik weer eindelijk iets met mijn lieve vriendinnetjes Manon en Anouk. Dat was al zoo lang geleden dat ik gelijk merkte dat ik ze echt gemist heb. Dat was eigenlijk mijn schuld, ik was de hele week met mijn andere vriendjes en vriendinnetjes van school. Maar ik had dit middagje wel nodig... Naja. Nu hopen dat ik van de vakantie mijn vriendjes en vriendinnetjes niet te veel ga missen.... Haha, het leukste is nog dat het heeeeel hard regende. Ik dus met de auto naar school, dan ga je naar het Schoter, en blijf je vrijwillig meer dan een uur in de regen staan. Ja, kan ook toch. Dus daarna zeik nat naar Anoukje gegaan. De foto's:


Hier stonden er heel leuk al een uurtje in de regen.

Mijn aller liefste natgeregende Manonoo <3


Onze mooie natgeregende schoentjes

Mijn lieve ook zo natgeregende Anoukjee
Even heerlijke broodjes maken. 
Mijn broodje gezond. Nou gezond....
Het is kaas. komkommer en heeeel veel
Majoo.

Nageltjes een beetje simpel gelakt.
Manonooo aan het bloggen.
Achtste groepers huilen niet. 

Jaa, we hebben Achtste groepers huilen niet gekeken. Slecht pla. Heel slecht plan. Want dit is echt een huil film. Ik weet nu heeeel zeker dat ik hem  noooooit meer ga kijken. Haha.

Ik hou van jullie xxxxxxxxxxxxxxx <3

Geen opmerkingen:

Een reactie posten