zaterdag 21 juli 2012

Oldies

Ik kan het nogsteeds niet vergeten. Jambo, Hit, RSW. Nou, het zijn meer de mensen en de momenten, of eigenlijk een combinatie ervan.

HIT 2011. Dit was echt super. We hebben echt leuke vriendjes gemaakt die we nu nog steeds zien. Helaas wonen die in Kaatsheuvel dus duurt het meestal wel een tijdje voor we elkaar zien. We waren naar 'Kokkamp'. En eigenlijk gingen we naar deze HIT omdat er geen Hike was :3 En dan moet je na het koken natuurlijk ook nog afwassen. Maar je moet mij en Manon dat niet laten doen. Dan krijg je een afwas watergevecht. En het is vies. Haha, ik heb er wel van genoten.

RSW 2011. Het was het echt geweldig. Met een super leuk thema: Weerwolven van wakkerdam. Haha, de tocht was echt super goed gegaan. NOT. We zijn eigenlijk de heletijd verdwaald geraakt. Maar dat valt wel te voorspellen met de leukste patrouille ooit. Ohja, en een pas spagettie afwassen met Jordy is niet het slimste plan. Deed me echt denken aan HIT 2011. In de avond hadden we een avondspel. Toen ik achter Cris aan ging. Ik kende hem helemaal niet maar het was wel heel gezellig geworden. Haha. Toen werd het niet echt een 'spel' meer. Maar een soort 'nachtwandeling'. Haha. Ohjaa, toen we terug liepen naar de tent, liepen we langs de 'Willies' die pannenkoeken aan het bakken waren om ik gok 2 uur s' nachts. Hahaha. Toen er de dag daarna moesten ontbijten  was er bijna nergens brood meer dus Manon en ik op Cris afgegaan om brood te halen. Dan kom je terug bij je patrouille en hebben ze alles opgegeten en zijn ze booos..... Dat was echt heel apart. En Manon at een doorweekt broodje wat ze had gekregen van Cris.

Wat me dus echt is bij gebleven was toch de Jambo. Dit 12 lang durende kamp was in één woord GE-WEL-DIG. En dat begon de eerste dag al. Hier kwamen Manon en ik een oude bekende tegen. Cris, eigenlijk Cristian. Maar dat, tjaa, hij heet gewoon Cris voor ons :) Er was dus een meertje op het terrein waar we de eerste avond iets té lang bleven zitten. Waardoor we te laat bij de tent waren en de leiding niet heel blij waren met ons waren. Maar hé, het is kamp. Alleen  de leiding was een beetjes boos op ons en waren dus ook alle tenten al aan het doorzoeken..... Hahahaaaa. De tweede dag kwamen we ook hele lieve mensen tegen. En dit keer geen Nederlanders. Ohja, vergeten te zeggen, het was een internationaal kamp. Met mensen uit Engeland, Afrika, Oostelijk en de VS. Dit waren Engelsen. Hele lieve Engelse. Die in de loop van de week vroegen ze een zwarte BH. Dus na een paar dagen hebben we 4 zwarte BH's gegeven en één knal roze. Hahaha, wat heb ik hier van genoten. Echt waar. Er was echt te veeeeeeel gebeurt. Het was ook echt heel pijnlijk om weg te gaan na 12 dagen. MAAR IK HOU VAN ALLE MENSEN DIE IK HIER ONTMOET HEB.

RSW 2012. We zijn dan wel geen scouts meer, Manon en ik gingen toch naar RSW. Het was zo leuk!!! We gingen ergens zitten bij Anouk op het terrein. We werden overal weggestuurd. Maar toen snapte we het. We waren best wel een uur te vroeg. Haha. Toen we eindelijk het terrein weer op mochten hebben we een broodje gesmeerd in Anouk haar keuken. Hier bleek het hele weekend geen zeil/"dak" boven te hebben gehangen... Heel slim van Noukie. Er liepen ineens een groepje jongens langs die er best leuk uitzagen. Manon en ik zijn naar hun keuken gelopen en zijn daar ons broodje op gaan eten. Thimo, Finn en een jongen waavan ik zijn naam vergeten ben(SORRY!), zo heten ze. En wat bleek, het zijn camerons. En heel toevallig zijn dat de aardsvijanden van Brigitta. MAAR HE, CAMERONS ZIJN LIEF !!! En dan blijk de moeder van Thimo ook bijna de hele geschiedenis van Brigitta.

Een ander dingetje wat ik heel leuk vind is geen weekend of kamp. Het is een heel klein dingetje. Namelijk M&M. Een stukje in de Brigazet waar Manon en ik de geschiedenis van Brigitta proberen te achterhalen. Naja, het is meer dat we eens in de paar maanden dat we vertellen over een leuk dingentje wat we hebben meegemaakt. Zoals met Thimo en zijn moeder.

Naja. Veel loveee xxxxxxx

Geen opmerkingen:

Een reactie posten