dinsdag 3 juli 2012

laatste dagje.

OWWWYAEEEEH VAKANTIEE WOOOOHP
Halloww lieve allemaal.
Sorry. Ja, gewoon sorry. ik eb gewoon al vier dagen niet geblogt, weet je hoe slecht. ik voel me helemaal schuldig dus hierbij een leuk stukje. Vandaag de laatste dag school van dit jaar. nouja, ik moet nog me pw's inkijken, me boek wegbrengen en me rapport ophalen. Maar dan is verspreid over aankomende week.
En na me laatste proefwerk vanmorgen was ik van plan om te geen genieten van mijn vakantie. En dat heb ik zeker gedaan.


Met Cheyenne zou ik de lekkerste macflurrie oooooit gaan halen. Macflurry Magnum WhiteDus ik mike gewhatsappt. Maar natuurlijk negerde hij. (hij was aan het douchen dus kon er niks aan doen). Dus na meerdere malen bellen (zie stalken) hadden Cheyenne en ik maar bedacht dat we hem nog meer gingen stalken en zijn richting zijn huis gegaan. We kwamen hij gelukkig wel halverwege tegen. Daarna met zijn drietjes naar de Mac gegaan, en nomnomnom wat hou ik van de macflurry zeg.... Dat was trouwens al de vierde deze week. Ja, ik weet het dat is slecht. Dus nog sorry Mert en Dylan dat ik toch naar de Mac ben geweest afgelopen week. Haha, omdat het hier echt te lekker weer was, waren we niet van plan om thuis te gaan zitten. Dus de beste optie was 't Wed. Een meertje dat hier in de duinen ligt. Maar nee, ik heb niet gezwommen, het water is daar veel te vies(en ik stel me een beetje aan :$). Ohja, die twee mensjes waar ik het de heletijd over hem zijn twee lieve klasgenootjes :) 




Maar ik heb dus de hele middag heerlijk in het zonnetje gezeten. En ja, dat was de hele middag. We hebben denk ik meer dan vier uur hier heerlijk gehangen. Nou, heerlijk. Het was echt super gezellig, maar er zat echt OVERAL zand. Dit is mede mogelijk gemaakt door Mike. En de zand gevechten tussen Mike en Cheyenne. En door het feit dat ik over Mike zijn schouder gegooid werd en bijna in het water... Dat was zooo fijn (NOT)  Maar omdat het echt super gezellig was vond ik het uiteindelijk niet erg ^^ . GADVERDAME. Even vergeten. op het moment dat we naar huis gingen zaten er over kleine kikkertjes. Ik heb niet heel bang voor beestjes, maar ze moeten niet op me zitten. Ik had vandaag me favo ballerina's aan, die ik in me hand hield. En waar sprong zo'n kikkertje in? Precies, mijn schoen. Nou echt vreselijk gewoon. Daarna hadden we nog best honger dus weer ijsje halen. Het enige wat ik vandaag gegeten heb zijn drie ijsjes en me avondeten....... Maar het was echt een top dag :) ik kan nu heeeeel gelukkig aan mijn vakantie beginnen.
MUCH LOVEE XXXXXXXXXX

Geen opmerkingen:

Een reactie posten